5.fejezet

858 51 6
                                    

-Értem... Akkor Proxyt csinálunk belőled!-jelentette ki Slendy.
-O-oké...-dadogtam kissé félve, hogy a gyakorlás áll kinyír Toby amiért megharaptam.
-Masky!
-Igen, mester?
-Vidd le (Neved) gyakorolni holnap! E.J. te meg kezdjél valamit Toby sebével.
-Jólvan...-szólt végleg E.J. unottan, majd kimentünk az irodából.
Ahogy mentem Masky szobálya felé Toby jött felém. Szemei szikrákat szórták a dühtől.
-T-TE K-KIS G-GE-CI!-jött felém majd hirtelen... élményt mellettem és nekiugrott Maskynak.
-Mivan Rogers?
-H-HÓ-HOGY L-LE-HETSZ I-ILY-EN SZ-SZE-MÉT!
-Nyugi Tikkes! Mit csináltam?
-T-TUD-NOD K-KÉ-NE!
-TOBY NE!-szóltam bele a vitába amire mind a 2 felfigyelt.
-M-MI-ÉRT?
-Mi történik itt?-jött be Hoodie is a képbe.
-Nekem jött a Tikkes.
-M-MERT E-EL-VI-VID-TE A G-GO-FRI-A-AI-MAT!-és ekkor ment el elöttünk L.J. kezében Toby gofriaival.
-T-TE!-üvöltözött tovább a Tikkes, csak most a bohócra.
-VEDD BE A GYÓGYSZEREID!-ordított utána Hood.
Hirtelen ahogy lenéztem a lépcsőn észrevettem a kanapén ülve (2.Lb/N)-t.
-(2.LB/N)!!!-ordítottam neki mire fel érzett rám, és elkezdtünk egymásnak rohanni.
-Úr Isten! Hogy kerülsz ide?
-Nem hallgattam Maskyékra és ezért leütöttek. Most itt vagyok!
-Úr Isten, de örülök neked!-mondta végül (2.Lb/N).
Ölelgettük egymást örömünkben. Aztán mikor elengettük egymást odament Hoodie-hoz aki feltürte a maszkját az orráig és megcsókolta (2.Lb/N)-t.
Én csak (single potato módra) néztem és majdnem elsikítottam magam.
Olyan cukik- gondoltam, majd dúdolászva szöktem volna meg a csapatból, de Masky odament hozzám és... és megcsókolt...
Eleinte lefagytam, mert pár órája ismerjük egymást...
Várjunk... Ez nem igaz... Ő idáig megfigyelt engem, én meg már ismerem őt az ff-ekből meg a történetét is olvastam 13-14 éves koromban. De még teljesen meg kell ismernem, szemtől szemben. -ezekkel a gondolatokkal visszacsókoltam.
Amint elváltunk egymástól Masky kipirult.
-(Neved)?
-Igen?
-Lennél a barátnőm?
-Öh... I-Igen...-pirultam ki. Akartam volna még mondani valamit, de újra megcsókolta.
Most mellé felkapott az ölébe, neki nyomott a falnak és szenvedélyes csók a kezdett volna ha nem b*szott volna úgy neki a falnak, hogy egy pillanatra még a hangom is elcsuklott.
-Szobára!-szólalt meg (2.Lb/N), Hoodie és Toby egyszerre.
-Majd talán egyszer...-gondolkoztam hangosan mie Tim csak egy perverz mosolyt villantott.
-NEM ÚGY ÉRTETTEM!-ordítottam le Timothyt kínomban.

--------------------------------------------------

Sziasztok!
Most úgy döntöttem 3 részt is kirakok 1 nap.
Remélem tetszett!

A szokásos Proxys kép a történet végére! 😜 Na csájó! 😊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A szokásos Proxys kép a történet végére! 😜
Na csájó! 😊

My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now