~1 héttel később~
~(Neved) szemszöge~
Sophie sok emberrel összebarátkozott, és Hoodie-val szerintem többek mint barátok. Habár Brian hamar túllépett (2.Lb/N)-en. Na mindegy.
Ahogy mentem le, reggel a lépcsőn, észre vedtem, hogy Hood és Sophie egymással szemben állva a lépcső alján beszélgetnek. Fütyörészve lesétáltam a lépcsőn. Amint Sophie mögé értem meglöktem, és neki esett Brian-nek, csalódásomra csak kishíján majdnem lesmárolták egymást. Tovább mentem, és mégtöbb szerelmes gyilkossal találtam szembe magam. A Proxyk sehol. Gondoltam biztos valami feladatot kaptak Slendy-től.
A kanapén Rebu és E.J. beszélgetett, csodával határos módon vidámak voltam. Erre Liu jött le, táskás és kisirt szemekkel.
Kicsit aggódtam érte, mert nagyon sz*rul nézett ki szegény. Ahogy jött, úgy ment ki az ajtón. Rebeka utána sem nézett, csak csöndben maradt. Eyeless nézett csak Liura, de ötletem sincs mien arckifejezéssel, mert maszk volt rajta. Amint visszanézett Bekára, a lánynak könnybe lábadt a szeme. E.Jack átkarolta a könnyes szemű lányt.
E.J. idáig senkivel sem volt ijen...ijen közeli...?-gondoltam furcsálva a szituációt.
Tovább haladtam, és Liu után kezdtem el futni, de a fiút csak egy faház előtt értem utol.
Felmászott. Én egy ideig csak néztem felfelé, ahova Liu felment, aztán elhatározta én is felmegyek. Amint felmásztam Liu rámkapta a tekintetét. Egy ágyon ült, és a kezében egy telefon pihent. A telefonról egy füles indult, ami a fiú fülében végződött.
-Liu?
-Mit keresel itt?
-Csak megtudni hogy vagy...?
-Jól. Mivel mostmár tudod elmehetsz.
-De lenne még egy kérdésem...
-Mi van?
-Miért szakítottál Rebuval, ha most hiányolod?
-Mert úgy éreztem még fog csalni...
-Honnan?
-Nem tudom...
-És ugye azt is tudod, hogy Beka hűséges?
-Igen...
-Akkor miért?
-Ideges voltam és nem gondolkodtam! De mostmár késő... Igaz?-emelte feljebb a hangját, de a végére elhalkult.
-Soha semmi sincs későn! De ha kell neked az a lány, most indulj el!
-Igazad van! Megyek és vissza szerzem Bekát!
-Ez a beszéd! Ijen pozitivitást várok el Homicidal Liu-tól!
-Köszi (Neved)!
-Drukkolok neked! Hajrá Liu Woods!-mondtam ki a régi nevét, mire kissé csúnyán nézett rám, én meg felkuncogtam. Liu mosolyogva, és reménnyel megtelve futott vissza a CP házba.
Remélem sikeres lesz az útja...-próbáltam pozitívan gondolkodni, de mélyen magamba nézve tudtam, hogy Eyeless meg Rebu eléggé összemelegedtek a napokban. Tudtam, hogy Liu-nak már semmi esélye, hogy már késő visszamennie Bekához.~Zara szemszöge~
Az előző estém kicsit kalandos volt L.J.-vel, de kezdtem Laughing mellett teljesnek érezni magam.
A gondolat menetemből a hátam mögé lopakodó L.Jack szakított ki, miután átkarolt, hajamba puszitl és a számba nyomott egy nyalókát.
-Szia cukorfalatom!
-Szia kicsim.-nem tudom miért mondtam, hogy "kicsim". Csak úgy jött.
-Oh~ Már kicsimnek is neveznek!
-Nem én-kezdtem el paradicsom vörösen mentegetőzni.
-De te igen~-már rendesen énekelte ezt a mondatot-Édesem!-hajolt lassan közelebb a fülemhez, és belesúgta-Remélem hosszabb kalandokba is részt vehetek veled, mint a tegnap esti.-bokáig pirultam a szavak hallatán, de rá 2 másodpercre már perverzen mosolyogtam magam elé.
-Én is remélem.-válaszoltam, kelletlenül.
-Úúú~ Cukorkám hidd el, ez lesz a legjobb este az életedben!-jelentette ki, és indult kifelé, gondolom gyerekeket csonkítani, vagy tudja a fene.
-Remélem is!-szóltam még utána, és felkuncogtam perverzen.
Tudom, hogy mi jár Jack fejében, és azt is tudom mekkora súlya volt a szavaimnak az ő szemszögéből, de azt is tudom, hogy piszkos a fantáziám, és nem bírtam volna ki egy mocskos beleszólás nélkül.
Ja... Este jön a halálom.-gondoltam kínos mosollyal az arcomon.
-Ugye tudod, hogy el fog ráncigálni itthonról valahova máshova, és megerőszakol.
-Tudom.-mondtam (Neved)-nek kínylódó hangon.
-Akkor miért?
-Nem tudom... Mert szeretek vele lenni...?
-Te bele szerettél L.J.-be?!
-Lehetséges...-húztam el a szám.
-Biztos.
-Tudjátok a mondás! A szerelem vak!-mondta Rebu sunyi mosollyal az arcán, mikoris csatlakozott a beszélgetésbe.-Én sem akartam egy yanderébe beleszeretni, aki a végén még el is hagyott.
-Örülj neki, hogy nem egy 2 lábon járó pedofíliába szerettél bele, mert aki elöttünk áll csak félig az.
-Kösz az együttérzést.-szóltam közbe.
-Szia szívem!-jött hozzánk Tim, majd (Neved) hajába puszit.
-Most elmennél kérlek. Egy privát csajos beszélgetés közepette vagyok.
-Akkor megyek is! Sziasztok!
-Szia!-köszöntünk el mind a hárman egyszerre Maskytól.
-Szóval, hol is tartottunk?-kérdezte Rebu, és folytattuk a beszélgetést.--------------------------------------------------
Sziasztok!
Remélem ez a kissé zavaros rész is tetszett nektek, ebből a nagyon zavaros könyvből. 😅Egy cuki Laughing Jack, egy kérdezz felelekes videóból, amit még nem láttam. 😅
De attól még aranyos.
Na csájó!😜
YOU ARE READING
My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT]
FanfictionHelló mindenkinek. Ez lesz az első könyvem szóval szerintem nem lesz a legjobb. 😅 A címből kitalálhattátok milyen könyv lesz. Egy kis jelmagyarázat annak aki nem tudja: (T/N) = Teljes neved (Lb/N) =Legjobb barátod neve (Neved) =a te Neved (2.Lb/N)=...