15.fejezet

353 20 1
                                    

             ~Rebu szemszöge~

Egész éjszaka nem aludtam, így elhatároztam megkeresem E.J.-t. De erre mit hallok meg a fölöttem lévő szobából? Hát persze, hogy valakiknek most jut eszükbe kisgyerekként csinálni!
Elgondolkoztam, hogy kik szobája van felettem...
Zara és L.J.? Remélem ha már csinálják védekeznek... Nem kell sok kicsi perverzió melléiük... Mi a f*azért gondolok én ijenek re egyáltalán???-mondtam magamban, mire Zara hangját hallodtam meg.
-B*ZDMEG LAUGHING!-erre jött L.J.-től egy kívánatlan fálasz, amit kihagytam volna...
-AZT CSINÁLOM!
Jó tudni... Ezeket egyszer ki fogom b*szni a házból a p*csába, mert ez engem nem érdekel...-gondoltam gyorsan.
-ENGEM MEG NEM ÉRDEKEL!-kiabáltam vissza, mire hirtelen bek*ssolt mindenki.
Végre csönd...-könnyebbültem meg magamban, és ültem le a földre csak úgy gondolkodni.

               ~Percekkel késöbb~

Eyeless csurom véresen, és sebekkel borítva toppant be az ajtón.
-Te miért nem alszol?-kérdezte, miközben én felpattantam és odarohantam hozzá.
-Az nem lényeges! Veled mi történt?

            ~Sophie szemszöge~

Alíg beszéltem a napokban emberekkel. Legfőképpen Hoodie-val beszéltem, és tök kedves srác.
Azon gondolkodtam, hogy megnézem Rebut holnap, de nem tudom biztos vagyok-e benne, mert hát Rebunak nemrég törték össze a szívét, meg hasonlók...
Szerintem hagyom inkább, had melegedjen össze Eyeless-szél.-ja, ezt terveltem ki magamban. A gondolat hullámokat Brian állította meg.
-Sophie?
-Igen?
-Hány embert ismersz a csapatból?
-3.
-Kik ők?
-Musical Beka, Joyce és Zara.
-Mióta ismered őket?
-Ömm... Általános iskola... Miért kérded?
-Slendernek kell. Amúgy kösz.
-Szívesen? Várj!
-Igen?
-Azokat is bele kellett volna számolnom, akiket ideérkezésemkor megismertem?
-Nem.
-Akkor jó... Öhm... Hood...?
-Mit szeretnél?
-Semmit... Hagyjuk...
-Mostmár mond mi van!
-Csak annyi hogy tök jó fej vagy.-jött oda hozzám, mire 1 lépés távolság sem volt köztünk, álltunk egymással szemben. Hoodie följebb biccentette a fejem, az államnál fogva.
-Tudom, hogy még van valami!
-M-mi?-förösödtem el, közben magához húzott derekamnál átfonódott karjaival, és nyomott egy puszit a homlokomra.
-Tudom, hogy bejövök neked! Ne titkold!
-Öhmm...-kuncogta el magát, és kimenet a szobából, az ajtót nyitva hagyva. Nekem meg már annyira remegett a lábam, hogy a térdeim feladták a szolgálatot.-Ez az ember... hihetetlen... néha...-ennyit tudtam kipréselni a számon, amint ki ment az ajtón.
-EZT HALLODTAM!-ordított vissza nevetve Brian, amire vörösebb lettem mint Joyce haja.
-HOODIE!-kiabáltam vissza kínomban...

--------------------------------------------------
Nemrég vettem észre, hogy nem követem a creepypasták betegségeit. Ennek következtében megpróbáltam javítani a sztorin, de lehet rosszabb lett... Na mind1. 😅
Remélem ez a relész is tetszett!

Itt egy Hoodie costplayer!  Na csájó! 😜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Itt egy Hoodie costplayer! 
Na csájó! 😜

My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now