Rebekát és Eyeless-t csak másnap láttuk újra.
Kora reggel volt, mikor felkeltem.
Beka Jack mellett szuszogott az ágyon. Nyoma sem volt rajtuk az esti rohanásnak.
Feltápászkodtam az ágyról, és elindultam a kicsi fürdőszoba felé.~5 perccel később~
Miután végeztem reggeli tehendőimmel, felébresztettem Kagekao-t.
-Te keltsd fel Rebut és E.J.-t. Én Masky-t.
-Oké.-indultunk meg az álomszuszékok felé.
-Masky ébresztő!-suttogtam fülége miközben simogattam a fejét.
-Jó reggelt szívem...-köszönt Tim, a reggeli rekettes hangján, egy mosoly kíséretében.
-Neked is, szívem!-szóltam vissza.
-起きろ! (KELJETEK FEL!)-ordított valamit Kage.
-わかった。(Jól van na.)-szólt vissza neki Beka.
-Jó reggelt, szemem fénye!-mondta E.J., mire mindenki rákapta a fejét. (Eyeless-nek mióta van egyáltalán szeme? XD)
-Mondtam, hogy ne hívj így!
-Akkor szívem csücske?
-Neked van szíved?-kuncogott Rebu-Csak viccelek! Nehogy besértődj!
-Ti együtt vagytok?-néztem rájuk érthetetlenkedve.
-Mondtam neked Jack, hogy ha becézel egyből tudni fogják, miről van szó!
-De nem bírom ki, hogy ne becézgesselek, aranyom! Olyan cukin nézel ki, amikor dühös vagy!
-Nem vagyok cuki! Sem aranyos, se semmi ennek a szónak a szinonimája!-erre a kijelentésre Eyeless Rebu fölé magasodott.
-Biztos vagy benne?
-Biztos!-bújt ki a lány, E.J. alól, és bement a fürdőbe.
-Mi történt este?-kérdeztem még 1 kérdést.
-Csak kiderült, hogy Beka szintén egy vámpír, és kannibál. Este azért rántott fel, mert nem értette mi történik vele. Tőlem kért segítséget, mire én el vittem egy fa viskóba, ahol régen laktam, sütöttem neki emberi húst, és megetettem vele. Elkeztünk beszélgetni, és a végén-
-És a végén E.J.-kun megkérdezte lennék-e a barátnője, mire én igent mondtam.-szólt bele Beka.-Amúgy kicsim!
-Igen?
-Oda adnád légyszíves a cuccaimat, a szekrényből?
-Persze!-állt fel a fiú, és adta oda a lány cuccait.
-Köszike!-nyomott egy puszit Jack-nek, és becsukta az ajtót.
-Pfú...-szakadt le a mosoly Eyeless arcáról.
-Mi az E.J.?
-Csak... Á semmi...
-Félsz, hogy elveszted? Vagy azt teszi mint az előző csajod?-szólt Masky, és Jack arcáról le lehetett olvasni, hogy Tim pont a közepébe vágott.
-Mindkettő...-mondta gondterhelten.
-Értem... A második biztos, hogy nem fog megtörténni, mert Rebeka csak akkor tenné, ha mondjuk szövetséget kötött volna Zalgo-val, ami lehetetlen Slendy mellett. Az első nem biztos, de lehetséges, hogy mondjuk megölik...
-Oké...
-Megjödtem!-jött ki Rebu a fürdőből, és Kagekao beslisszolt mögötte.-Mi a baj Jack?
-Semmi! Már megbeszéltem Masky-val!
-Oké...de mostmár jobban vagy? Ugye?
-Igen! Nem kell aggódnod!-húzta magához a lányt derekánál fogva, és hajába puszilt.-Édesem.~2 órával később~
Már a CP házban teppedtünk. Mindenki a saját szobályában volt.
~Beka szemszöge~
Mentem lefelé a lépcsőn, nagy volta a csend.
Ahogy lépkedtem le a fokokon, megütötte a fülemet Toby hangja.
Itt van a lépcső mellett!-huppantam le gyorsan, és halkan a földre, hogy jobban halljam miről van szó.
-Joyce...annyit szeretnék mondani, hogy...
-Toby nyögd már ki! Már fél órája itt állunk várva, hogy kimondj egy mondatot!-szolt rá Joyce.
-Szakítanunk kell!-vágta rá a Tikkes, mire kissé meglepődtem.
Mire kellett az a nagy felhajtás, ha ijen hamar szakított vele?
-...
-Bocsáss meg...
-Mire volt akkor jó ez a nagy felhajtás?!-kezdett ideges lenni Dana.
-Nem tudom...
-Ch...-kezdtem el hallani Joyece lépteit, szóval felpattantam, és indultam meg lefelé, mintha mise történt volna.
-Szia Dana!-szóltam, de a lány csak csöndben a Csápos irodája felé védte az irányt. Én lementem, mire Toby-val találtam szembe magam.-Mizu Tikkes? Mi van Joyce-szal?
-Hagyjuk, és szakítottunk...-hagyott ő is ott.
Sétáltam tovább, és valaki hirtelen megfogta a vállam, mire én ijedtemben pofon vágtam az illetőt, aki Brian volt.
-Szia Beka...!-szólt, és lassan rátette kezét, oda ahol pofon hajíntottam.-Áu?
-Oh... Bocsi! Nem akartam! Reflex volt!
-Jó, semmi! De a mester hív!
-Oké köszi!-indultunk meg az irodába, ahol Toby, Masky és Joyce várta érkezésünket.
-Örülök, hogy megérkeztetek!-szólt Slendy, és becsukódott mögöttünk az ajtó.--------------------------------------------------
Hello mindenkinek!
Vissza olvastam pár fejezetet, és rájöttem, hogy nagyon sz*rul írok, és hogy kibahott rövidek a részek... És ezekért bocsi! 😅Fordítás án segített:Google Fordító.
Köszi Gugli! 😅😁Na csájó! 😜
YOU ARE READING
My medicine (Masky X Reader/CP FF) [BEFEJEZETT]
FanfictionHelló mindenkinek. Ez lesz az első könyvem szóval szerintem nem lesz a legjobb. 😅 A címből kitalálhattátok milyen könyv lesz. Egy kis jelmagyarázat annak aki nem tudja: (T/N) = Teljes neved (Lb/N) =Legjobb barátod neve (Neved) =a te Neved (2.Lb/N)=...