~•Το κάλεσμα σου τόσο δυνατό με παρέσυρε και με προδωσε.
Για σένα...
Αγνόησα την αλήθεια μου και πιστεψα το ψέμα σου. •~Κάθομαι στο γραφείο μου ανέκφραστος καθως κάθε πεντε λεπτα πινω και μια γουλιά από το ουίσκι μου...
Με έχει πνιξει η δουλειά αυτές τις μέρες και έχω να παω τουλάχιστον 1 ευδομαδα με κάποια...
Πιστευω θα ήταν μια καλή ιδέα να βγω σε ένα απ'τα κλαμπ μου να ξεσκασω και να βρω και καμιά να μου ικανοποίηση τις ανάγκες μου...
Η αποστολή μπορεί να περιμένει...
---------------------------------------
Η ώρα ήταν αργά και εγώ είχα ξεκινήσει να κατευθυνομαι σε ένα από τα κλαμπ μου να δω και πως παει η δουλειά...
Περπάταγα στους σκοτεινούς δρόμους του Λονδίνου και τότε ήταν που την είδα...
Μια αρκετά ομορφη και εμφανίσιμη γυναίκα, μετρίου αναστήματος με κάστανα μαλλιά που στο φως του φεγγαριού παιρναν μια απόχρωση πιο ανοιχτή προς το ξανθό...
Ασυναίσθητα δάγκωσα το κάτω μέρος των χειλιών μου...
Θα περουμε καλά σήμερα μονολογισα στον εαυτό μου καθώς μπήκα μέσα στο κλαμπ όπου μπήκε και αυτή λίγα λεπτά πιο πριν...
Προχωρησα στο βάθος όπου έφτασα στην μπάρα που ήταν ο μπάρμαν...Μπάρμαν-τι κάνεις Ντέιβιντ; μου είπε ο μπάρμαν καθώς γυάλιζε κάτι ποτηρια...
-είπα να ξεσκάσω λιγο, εσυ με το εμπόριο πως παει όλα καλά; του απάντησα καθώς την προσοχη μου κέντρισε μια σερβιτόρα όπου με κοιταγε αισθησιακά...
Μπάρμαν-ολα μια χαρά αυτό τον καιρό πουλησαμε πολυ πραμα μου είπε καθώς μου εδωσε ένα χαρτί στο οποίο έγραφε αναλυτικά ποσα κιλά ναρκωτικά πουλήσαμε και τα έσοδα που βγάλαμε...
Αυτή την χρόνια όντως βγάλαμε πολλα λεφτά...
Του παρηγγειλα μια διπλή βότκα και κατευθύνθηκαν προς την σερβιτόρα όπου τόση ώρα με κοιταγε σαν Λυσασμενη...
Με αηδιαζουν κάτι τέτοιου είδους γυναίκες αλλά δεν σημάνει ότι δεν με ικανοποιηουν κιόλας...
Την πλησιασα και την άρπαξα απ'το χέρι κατευθυνοντας την προς τις τουαλέτες...
-----------------------------------
Βγήκα απ'τις τουαλέτες αφου τελείωσα με ότι έκανα και ξανά Κατευθύνθηκα προς το μπαρ...
VOUS LISEZ
play with the fire Babe
AventureΗ ανάσα του καυτή και σταθερή άγγιζε τον λαιμό μου... Ενώ το όπλο του άγγιζε το γυμνο δέρμα στα πλάγια της κοιλιάς μου... Η ανάσα μου κόφτη και τα μάτια μου πεταγαν σπίθες καθώς η κρυα λεπιδα του μαχαιριού μου άγγιζε τον λαιμό του... -Δεν σου έχο...