~•Μέχρι την τελευταία στιγμή, η μαριονέτα χόρευε,χορευε ανέκφραστη,μέχρι την στιγμή που χαμογέλασε, έκοψε τα δεσμά της,έπεσε και πεθανε ελέυθερη,
Λυτρωθηκε•~
Έβαλα τον σιγαστήρα και κατευθύνθηκαν προς την έπαυλη χτυπώντας το κουδουνι το οποίο ηχησε σε όλο τον χώρο...
Καθώς άνοιξε η πορτα διέκρινα έναν άντρα μετριου αναστήματος ο οποίος φορουσε ένα μαυρο κουστουμι και στο πρόσωπο του διέκρινες την σοβαρότητα του...
Με κοίταξε απ'την κορφή μέχρι τα νυχιά και έγλειψε αισθησιακά τα χείλη του...
-όταν μου είπαν ότι θα μου φέρουν κάποια να μου ικανοποιησει τις ανάγκες μου δεν σκέφτηκα ποτε ότι θα ήταν τόσο όμορφη... Είπε καθώς μου έκανε νόημα να περάσω μέσα...
Πήγε μέχρι το μικρό μπαρ που έχει στο σαλόνι και καθώς έβαλε ένα ποτηρι ουίσκι έκατσε σε μια πολυθρονα "γδυσου" Είπε επιβλητικά καθώς τα μάτια του δεν σταμάτησαν στιγμή να με κοιτάνε...
Τον πλησιασα με αργές και αποφασιστικές κινήσεις και έκατσα πανω του με τον ένα πόδι αριστερά και το άλλο δεξιά απ'την λεκάνη του...
Ας παιξουμε λίγο σκέφτηκα καθώς άρπαξα το ουίσκι απ'τα χέρια του και το ήπια συνεχίζοντας να τον κοιτάω αισθησιακά μες στα μάτια...
Αρχισα να τριβομαι πανω του και να του δίνω καυτά φιλιά στο λαιμό του κατεβαίνοντας όλο και πιο χαμηλά μέχρι που έφτασα στο στήθος του...
Τον είχα ανάψει για τα καλά...
Μπράβο Καλίντα σκέφτηκα με ενα πονηρο χαμόγελο να στολίζει τα χείλη μου σκεπτόμενου το τι θα γίνει στην συνέχεια...
Σηκώθηκα από πανω του και έβγαλα αισθησιακά το μαυρο κοντό φόρεμα που φορουσα αποκαλύπτοντας του τα μαυρα δαντελωτά εσώρουχα που φορουσα από κάτω...
Τα μάτια του έκανα βόλτες σε όλο το κορμί μου μέχρι που αυτό που είδε τον τρομαξε....
Λοιπόν θα παιξουμε ένα παιχνιδι τι λες;του είπα καθώς η σιδερένια κάνη του όπλου άγγιζε το κουτελο του...
-τι παιχνίδι; ρώτησε καθώς κρυος ιδρώτας εσταζε σε όλο του το σώμα...
-ρωσική ρουλέτα είπα και τον κοίταξα με ένα πονηρο χαμόγελο στα χείλη ενώ στο δικό του πρόσωπο είχε ζωγραφιστει ο τρόμος...
-στο όπλο θα υπάρχει μόνο μια σφαίρα είπα καθώς άνοιξα τον γεμιστήρα και ο ήχος απ'τις σιδερένιες σφερες να πεφτουν στο πατωμα ηχησε σε όλο το δωμάτιο...θα σου κάνω μερικές ερωτήσεις και ανάλογα τις απαντήσεις σου θα πραττω ανάλογα είπα καθώς τον κοίταξα στα ματια
ESTÁS LEYENDO
play with the fire Babe
AventuraΗ ανάσα του καυτή και σταθερή άγγιζε τον λαιμό μου... Ενώ το όπλο του άγγιζε το γυμνο δέρμα στα πλάγια της κοιλιάς μου... Η ανάσα μου κόφτη και τα μάτια μου πεταγαν σπίθες καθώς η κρυα λεπιδα του μαχαιριού μου άγγιζε τον λαιμό του... -Δεν σου έχο...