~•Εξεθεσα την ψυχή μου στο φως και έκρυψα στο σκοτάδι το σώμα μου.
Και ξαφνικά Πλημμύρησα συναισθήματα και έχασα τα παθη μου.
Μα αυτό κράτησε μόνο για λίγο.
Η ψυχή μου δεν άντεξε και κάηκε και το σώμα μου μελανιασε.
Και στο τέλος έμεινε μόνο το μυαλό μου ζωντανο,για να θυμάται και να κάνει τα μάτια να δακρύζουν•~
Κατεβηκα από το μαυρο μου Audi καθως κατευθυνθηκα προς την αποθήκη των dragons...Με ενημέρωσαν πως χθες το βράδυ δεχτήκαμε επίθεση, και το χειροτερο ήταν ότι αυτός που μας επιτέθηκε ήταν γυναίκα...
Κατάφερε να βγάλει εκτός δυο απ'τους πιο δυνατους μας άντρες...
Είμαι πολυ περιεργος να γνωρίσω αυτή την γυναικα,πρεπει να έχει αρκετά κότσια να πατησει στα λημέρια μας....
Ήταν σκέτη αυτοκτονία αυτό που έκανε...Όποιος μπαίνει στα λημέρια των dragons δεν βγαίνει από εκεί ζωντανός και αυτό το ξέρουν όλοι...
Μπήκα μέσα στην αποθηκη και κατευθυνθηκα προς το δωμάτιο παρακαλουθεισης...
-έχουμε καθόλου εξελίξεις για την χθεσινή μας επίσκεψη; ρώτησα έναν απ'τους άντρες που καθώς έκατσα στην δερμάτινη καρέκλα και αρχισα να επεξεργαζομαι το χθεσινό υλικό απ'τις κάμερες παρακολουθησης...
-δυστυχώς Ντέιβιντ δεν καταφέραμε να βρουμε τίποτα σχετικά με χθες...
Όποιος την έβαλε να μας επιτεθεί ήξερε ακριβώς τι έκανε...
Αυτή η γυναικα είναι επαγγελματίας...Και όντως είχε δίκιο... Κοίταζα και ξανά Κοίταζα τις κάμερες αλλά σε καμία δεν φαινοταν η γυναίκα...λες και ήξερε που ακριβώς ήταν η κάμερες και έκανε συγκεκριμένες κινήσεις ώστε να μην φανεί το πρωσοπο της ουτε σε μια απτις κάμερες...
Έβαλα τα χέρια μου στους κροταφους μου καθώς τους ετριβα και ένας αναστεναγμός μου βγήκε... Πως την πατήσαμε έτσι;;
-Εσένα σου επιτέθηκε χθες αυτή η γυναίκα... Δεν κατάφερες να δεις κάποιο χαρακτηριστικό της;;
-φόραγε μάσκα και δεν μπόρεσα να δω πολλα... Το μόνο που θυμάμαι πολυ έντονα είναι τα μάτια της... Ήταν πρασινα... Πρώτη φορά βλέπω τόσο πρασινα μάτια...
Τότε στο μυαλό μου, μου ήρθε η εικόνα της Καλιντας τόσο αθώα...
Εχω μια αποστολή να κάνω και παρολιγο εξαιτίας της να τα χαλασω όλα...
ESTÁS LEYENDO
play with the fire Babe
AventuraΗ ανάσα του καυτή και σταθερή άγγιζε τον λαιμό μου... Ενώ το όπλο του άγγιζε το γυμνο δέρμα στα πλάγια της κοιλιάς μου... Η ανάσα μου κόφτη και τα μάτια μου πεταγαν σπίθες καθώς η κρυα λεπιδα του μαχαιριού μου άγγιζε τον λαιμό του... -Δεν σου έχο...