Μπερδεμένες ψυχες

3.7K 189 12
                                    

~•Θα ακολουθήσω το μονοπάτι
που έχει χαράξει η ψυχή μου,
για αυτό θα επιμείνω σε ότι ορίζει αυτή σωστό•~


Μια ακόμα κουραστική και μουντή μέρα ξημερώνει σκέφτηκα καθώς άγγιξα την κρυα επιφάνεια της κουπας στα χείλη μου και ήπια μια γουλια απ'τον ζεστό καφέ μου....

Το κρυο αεράκι χτυπάει στο σωμα μου προκαλοντας του μια έντονη ανατριχίλα και η πρωτες ακτίνες του ήλιου κάνουν την εμφάνιση τους στον καθαρό ουρανό...

Τι ωραιο θέαμα η ανατολη του ήλιου...

Δυστυχώς λίγοι την εκτιμουν...

Απτο μπαλκόνι μου μπορώ να διακρίνω πολλες φιγούρες ανθρώπων...Ειτε μερικοί να βιάζονται να πάνε στην δουλειά τους είτε άλλοι να μιλάνε στο τηλεφωνο και να ασχολούνται με ασήμαντα πραγματα...

Είναι τόσο απασχολημένοι που κανενας δεν παρατηρη την ομορφιά αυτου του κόσμου... Δεν την εκτιμάνε...

Κάθε πρωι βλέπω την ανατολη του ήλιου και χαίρομαι... Χαίρομαι γιατί ξέρω πως άντεξα άλλη μια μέρα ζωντανή σε αυτόν τον κατεστραμμένο κόσμο...

Με αυτές τις σκέψεις άνοιξα την μπαλκονόπορτα και μπήκα στον εσωτερικό χώρο του σπιτιου μου....

Πρέπει κάποια στιγμή να βάλω μπρος την αποστολή μου...

Φόρεσα ένα μαυρο κολάν με ένα μαυρο χοντρό φουτερ μιας και σήμερα ο καιρός είναι λίγο ψυχρός... Και βγήκα μια βόλτα στα στενά τις περιοχής...

Φόρεσα τα ακουστικά μου και άρχισα να περπαταω με σταθερό βηματισμό όπου με βγάλει ο δρόμος....

When we fight, we fight like lions,
but then we love and feel the truth.
We lose our minds in a city of roses.
We won't abide by any rules
I don't say a word.
But still, you take my breath and steal the things.
I know  there you go, saving me from out the crowd...
Fire on fire, we're normally killers.
With this much desire,
together we're winners,
they say that we're out of control and some say we're sinners.
But don't let them ruin our beautiful rhythms
"cause when you unfold me and tell me you love me and look in my eyes you are perfection my only direction"
It's fire on fire mmm
It's fire on fire

play with the fire BabeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora