Τα αισθήματα ειναι αμοιβαία

3.6K 188 11
                                    

~•Εχω για την ζωή μια αντίληψη
δραματική και ρομαντική,
Ότι δεν αγγίζει βαθια
την ευαισθησία μου
   δεν με ενδιαφέρει•~

Άγνωστος

-Το σχέδιο παει ακριβώς όπως θέλαμε... Είπε καθώς με το δεξί του χέρι κουναγε το ποτήρι με το ουίσκι του κάνοντας το υγρό που είχε μέσα μαζί με τα παγακια να κουνιουνται ρυθμικά...

-Είναι θέμα χρόνου μέχρι να ερωτευτουνε...συνέχισε καθως τοποθέτησε το ουίσκι στα χείλη του πινοντας μια γερή γουλια...

°

°

°

°

Κάθομαι στο κρεβάτι ξαπλωμένη κοιτώντας το ταβανι και σκέφτομαι τι κάνω με την ζωή μου...

Έχω κουραστει πλεον...

Δεν έχω κανεναν πλεον να με νοιάζεται...

Η καλυτερη λυση θα ήταν να αυτοκτονησω... Κανεναν δεν θα ενοιαζε...

Αλλά δεν είμαι τόσο αδυναμη για να το κάνω...

Είμαι πιο δυνατή από όσο νομίζω και ξέρω πως ότι και να γίνει παντα στο τέλος τα καταφέρνω...

Όσες φορές και να πέσω θα σηκωθώ...

Έτσι μου έμαθαν οι γονείς μου... Κρίμα που δεν είναι εδω...

Ορκίζομαι ότι θα παρω εκδίκηση για τον χαμό τους ακόμα και αν χρειαστεί να σκοτωθώ...

Σηκώθηκα απ'το κρεβάτι μου και κατευθυνθηκα προς την ντουλάπα για να βρω τι θα βάλω στην σημερινή δεξίωση...

Σήμερα θα είναι μια δυσκολη βραδια σκέφτηκα καθώς απ'την ντουλάπα έβγαλα ένα κόκκινο μακρι φόρεμα το οποίο θα το συνδιαζα με την μαυρες γόβες μου...

Ετοιμάστηκα και το μόνο που έλειπε ήταν άλλη μια τελευταία πινελια...

Πήρα το όπλο μου και το έβαλα κάτω απ'το φόρεμα στην θήκη που υπήρχε στον μηρό μου...

Καιρός για εκδίκηση...
----------------------------------------

Έσφιξα την γραβάτα μου και εριξα μια τελευταία μάτια στον καθρέφτη...

Πέρασα το χέρι μου μέσα απ'τα καστανα μαλλιά μου για να φτιάξω λίγο την φρατσα προς τα πανω και ξεκίνησα για την δεξίωση...

Παρκαρα το αυτοκίνητο μου λίγα τετράγωνα πιο πέρα και κατευθυνθηκα προς τον χώρο που γινόταν η δεξίωση...

play with the fire BabeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ