~•Οι πιο ωραίες ιστορίες
ειναι αυτες που δεν θα τις διηγηθεί ποτε κάνεις•~
"Χαλάρωσε... Δεν χρειάζεται να έχεις τόσο άγχος" Είπε η Καλιντα και άγγιξε με το αριστερό της χέρι τρυφερά το μπουτι του για να τον καθησυχάσει όσο αυτός οδηγουσε..."Θα γνωρίσω τους πραγματικους μου γονείς... Το πιστευεις;" Είπε με άγχος αλλά και με μια μικρή δώσει ενθουσιασμου στην φωνή του...
"Και αν δεν τους αρέσω;... Λες να με ξανά διώξουν απο κοντα τους;" Συνέχισε τον μονόλογο μόνος του καθώς δεν είχε παρει στιγμή τα μάτια του απ'τον δρόμο...
"Μωρό μου θα τα πας μια χαρά... Και νομίζω πως θα χαρουν παρα πολυ μόλις δουν τον γιό τους" Του χαμογέλασε στοργικά και του χάιδεψε το μάγουλο...
Σε λιγότερο από μερικά λεπτά ειχαν είδη φτάσει έξω από ένα σχετικά μικρό σπίτι...
Η Καλιντα του έπιασε το χέρι για να τον ενθαρρύνει και με την βοήθεια της μπήκαν στο εσωτερικό του κήπου που δεξια και αριστερά ήταν καλλιεργημένος με όμορφες τριανταφυλλιές και γαριφαλιες...
Έφτασαν κοντά στο κατώφλι του σπιτιου και η Καλιντα σκουντηξε ελαφρά τον Ντέιβιντ για να παρει την απόφαση και να χτυπήσει το κουδουνι...
Το κουδουνι ήχησε σε όλο το σπίτι και ο Ντέιβιντ έσφιξε πιο δυνατά το χέρι της...
Η πορτα άνοιξε και από πισω της εμφανίστηκε μια μεσιλικη γυναίκα γύρω στα σαράντα θα έλεγε κάνεις...
"Αν είστε παλι από καμια εταιρία και μοιράζεται φυλλάδια, οχι ευχαριστούμε δεν θα παρουμε" Είπε και πηγε να κλείσει την πορτα αλλά το χέρι του Ντέιβιντ την εμπόδισε...
"Εγώ είμαι μαμά..." Είπε και οι λέξεις βγήκαν ασυναίσθητα από τον στόμα του χωρίς να τις πολυ σκεφτεί...
Η γυναίκα για λίγα δευτερόλεπτα έμεινε να τον παρατηρει και υστερα μερικά δάκρυα τις ξέφυγαν απ'τα σκουρόχρωμα μάτια της...
"Ντέιβιντ;" Είπε και στην συνέχεια τον αγκάλιασε και στην αγκαλιά ανταποκρίθηκε και ο Ντέιβιντ αφου έσφιξε την γυναίκα πιο πολυ πανω του ξεφεύγοντας και αυτου κάποια δάκρυα που τα σκουπισε αμέσως χωρίς να τον παρει κανένας χαμπάρι...
Στην πορτα έκανε την εμφάνιση του τώρα ένας άντρας γεροδεμενος για την ηλικία του με σκουρα πρασινα μάτια ακριβώς ίδια με αυτά του Ντέιβιντ...
ESTÁS LEYENDO
play with the fire Babe
AventuraΗ ανάσα του καυτή και σταθερή άγγιζε τον λαιμό μου... Ενώ το όπλο του άγγιζε το γυμνο δέρμα στα πλάγια της κοιλιάς μου... Η ανάσα μου κόφτη και τα μάτια μου πεταγαν σπίθες καθώς η κρυα λεπιδα του μαχαιριού μου άγγιζε τον λαιμό του... -Δεν σου έχο...