~•Λίγοι ξέρουν ότι ο υπερθετικός στα αισθήματα σχηματίζεται με το φως, οχι με την δύναμη και ότι χρειάζεται χάδι εκεί που βάζουν μαχαίρι•~
Εφτιαξα λίγο καλύτερα το καρό πουκάμισο μου καθώς το τοποθετουσα μέσα απ'την σφιχτή μου φουστα, έβαλα τα μαυρα μου ψηλοτάκουνα και κατευθυνθηκα προς την εταιρία να βρω το αφεντικό...
Μόλις έφτασα έξω από την γυάλινη πορτα του γραφείου του πηρα μια βαθιά αναπνοή και την χτυπησα...
"Περάστε" Ακουστηκε πισω απ'την πορτα και ετσι και έκανα...
Κατευθύνθηκα στο εσωτερικου του γραφείου του και έκατσα στον δερμάτινο καναπέ τοποθετώντας τα ποδια μου σταυροπόδι...
"Ακουσα οτι με ζητήσατε" Πήρα πρωτη τον λόγο καθώς τον κοιτουσα κατευθείαν στα μάτια...
"Αυτό που θα ακουσεις νομίζω σε ενδιαφέρει" Είπε με ένα πονηρο χαμόγελο καθώς σηκώθηκε και πηρε μια κασέτα βάζοντας την να παίξει...
-βλέπω κάποιος δεν έχει πολυ όρεξη σήμερα ακούστηκε η φωνή ενός αγνώστου άντρα για μένα...
-Μην δίνεις σημασία, απλά είμαι πολυ πιεσμενος αυτό τον καιρό... Ακούστηκε στην συνέχεια μια δευτερη φωνή και ήμουν σίγουρη σε ποιον προοριζόταν...
-φταίει η αποστολή που σου έχουν αναθέσει;
-οχι με την αποστολή μπορώ να πω τα παω αρκετά καλά...εξελίσεται έτσι όπως ακριβώς το θέλω αν και ίσως λίγο αργά... Απάντησε ξανά με την σειρά του ο Ντέιβιντ... Και εγώ περιμενα ανυπόμονη την συνέχεια της συζήτησης...
-μια χαρά φίλε, εγώ απλά ρωτάω γιατί αμα δεν μπορείς πλεον με την αποστολή μπορείς να την αναθέσεις σε εμένα... Δεν θα με χάλαγε να πηδαγα αυτή την πουτανιτσα την Καλιντα είναι αρκετά καλό κομμάτι... Είπε ο δευτερος άντρας που βρισκόταν μαζί του και με έβαλε ξαφνικά σε σκέψεις...
-μην αγχώνεσαι νομίζω την εχω κανει είδη να με ερωτευτεί... Απάντησε ο Ντέιβιντ με την σειρά του και στην συνέχεια άρχισαν τα γελάνε...
Παίζεις βρώμικο παιχνιδι Ντέιβιντ Κίνγκ...
Αλλά αυτό το παιχνιδι μπορουν να το παιξουν δυο μωρό μου...
------------------------------------------
Οι ακτίνες του ήλιου έμπαιναν μέσα στα μάτια μου κάνοντας με να ξυπνήσω...
ESTÁS LEYENDO
play with the fire Babe
AventuraΗ ανάσα του καυτή και σταθερή άγγιζε τον λαιμό μου... Ενώ το όπλο του άγγιζε το γυμνο δέρμα στα πλάγια της κοιλιάς μου... Η ανάσα μου κόφτη και τα μάτια μου πεταγαν σπίθες καθώς η κρυα λεπιδα του μαχαιριού μου άγγιζε τον λαιμό του... -Δεν σου έχο...