τίποτα δεν τελείωσε ακους;!

2.6K 144 12
                                    

~•Μπορει να σε έχασα μα θα βρίσκεσαι για παντα σε καθε πτυχή του μυαλό μου. Τουλάχιστον από εκεί δεν μπορεί να σε παρει κανεις•~

Ο Μαρσιν Μίλερ;;

Τι δουλειά έχει εδώ  με τον Μέισον;

Πλησίασα το αυτί μου κοντά  στην γυάλινη πορτα προσπαθώντας να ακουσω καλυτερα  την ομιλία τους...

"Αδερφέ το παιχνιδι μόλις ξεκίνησε" Είπε ο Μέισον καθώς άφησε στο τραπέζι το ποτήρι του με το ουίσκι...

"Είμαι σίγουρος ότι ο γιο μου θα  βγει νικητής" Είπε με  την σειρά του ο Μαρσιν...

"Η κόρη μου είναι έξυπνη Μάρσιν, δεν θα  αφήσει ποτε αρσενικό να την κάνει ότι θέλει, ειδικά τον Ντέιβιντ"  Είπε και του  χάρισε ένα πονηρο χαμόγελο

"Η κόρη σου είναι  ερωτευμένη με τον Ντέιβιντ, όπως και ο Ντέιβιντ είναι μαζί  της, είναι θέμα χρονου για το ποιος θα  κυριαρχήσει και ποιος θα πεθάνει" Είπε ο Μάρσιν καθώς ήπιε την  τελευταία γουλια απ'το ποτο του...

"Παραδέχομαι πως η  ανηψιά μου είναι απροβλεπτη, αλλά αργά η γρήγορα θα υποκύψει στον  έρωτας  της για τον γιο μου" Συνέχισε την προταση  του και  άρχισε να  γελάει με  αυτό το γέλιο το οποίο  άρμοζε σε τρελό...

"Σκεφτηκες τι θα γίνει την περιπτωση που  αυτοκαταστραφουν;" Ρώτησε ο Μέισον και ξαφνικά στον χορό επικράτησε ησυχία...

"Δεν είναι κανένας τους τόσο αδυναμος για να αυτοκαταστραφουν από τον ίδιο τους τον έρωτα... Ένας θα είναι ο νικητής αυτό είναι το μόνο σίγουρο..."  ακούστηκε υστερα  από λίγο και μετά άκουσα τις καρεκλες να τρίζουν και κατάλαβα ότι η συζήτηση  του μόλις είχε  τελειώσει...

Αρχισα  να  τρέχω μέσα  στην  εταιρία  καθώς  κατευθυνόμουνα προς το  αμάξι μου και μπαινοντας μέσα  παίρνοντας βαθιές ανάσες...

Τι  άκουσα μόλις τώρα;

Ο Μαρσιν με τον Μέισον αδέρφια;

Ο Μέισον με αποκάλεσαι κόρη του;

Ο  Μαρσιν με αποκάλεσαι ανηψιά του;

Άρα είναι  θείος μου;

Αρα αυτό αυτόματα  μας  κάνει  ξαδέρφια με  τον Ντέιβιντ;

"Γαμωτο" Αναφώνησα  καθώς χτυπησα τα  χέρια μου με δυναμη  στο τιμόνι...

play with the fire BabeNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ