Δεν υπάρχει καπνος χωρις φωτιά

2.9K 171 4
                                    

~•Δεν ξεδιψαει με σταγόνες, τα  θέλει  όλα ο  έρωτας.Κι είσαι  μικρός  εσυ για αυτά  που ονειρευομαι, είσαι  ένα  μικρό σύννεφο  γεμάτο  φωτιές•~


"Εσυ το ήξερες;" ρώτησα χαρίζοντας  του μια ψυχρή  ματιά μου

"Εγώ  δεν... " Πήγε να πει αλλά τον σταμάτησα  και πηρα  ξανά τον λόγο...

"Ασε  κατάλαβα" Είπα χωρίς  αυτήν την φορά  να  του δώσω  ουτε  ενα βλέμμα μου

"πρόσφατα  το έμαθα" Ειπε καθώς με το δεξί του χέρι  ετριβε  αγχωμένα τον σβέρκο του...

"Ειναι  λιγο αστείο" Είπα καθώς γυρισα και τον κοίταξα  στα μάτια...

"Ποιο πραγματα;" Με ρωτησε καθώς  με κοίταξε με ένα βλέμμα  όλο ερωτηματικά

"Μου ανέθεσαν αποστολή με εσένα και  τα  αυτοχρονα σου ανέθεσαν αποστολή με εμένα... Αν το ξανασκεφτείς  είναι  λίγο  αστείο"  είπα  και αυτή  την φορά μου ξεφυγε ένα γελακι...

Με αποτέλεσμα να ξεφύγει  και στον Ντέιβιντ ένα μικρό  και αδυναμο γελακι...

"Ξέρεις..."  είπε καθώς  πηρε την καρέκλα και  έκατσε απέναντι μου...

"Υπήρχαν στιγμές που όντως  πιστευα ότι  κάτι υπήρχε  ανάμεσα μας" Ειπε και μου  έριξε μια θλιμμενη  μάτια...

"Τι  ειρωνια" αναφώνησα  καθώς ρολαρα ειρωνικά τα μάτια μου...

"Και εγώ το ίδιο πιστευα" Προσθεσα  στην συνέχεια καθώς  δεν έπαψα ουτε  στιγμή  να τον κοιτάω...

"Από ότι φαίνεται τα φαινόμενα  απατούν"  προσθεσε  και  αυτός  με την  σειρά  του...

"Έτσι  φαίνεται"  είπα μέσα  από  τα  χείλη  μου και αμφιβάλω αμα έφτασε ποτε μέχρι  τα αυτιά  του...

°

°

°

Οι  ώρες  παιρνουσαν και  από το  μικρό  παραθυρακι  που ήταν απέναντι μου μπορουσα  να διακρίνω  ότι είχε  κιόλας  νυχτώσει...

Οι  πληγες  στο προσωπο μου με ποναγαν χωρίς βέβαια να αποτελουν εξαίρεση και οι  πληγές στο υπόλοιπο σωμα  μου...

Κάθε πεντε  ώρες περιπου στέλνουν  και κάποιον να  μου  φέρει  νερό  και  λίγο ψωμί...

Άρα  με τους προϋπολογισμους μου  σε λιγότερο  από μια  ώρα θα  έρθει  κάποιος...

Ίσως να είναι η ευκαιρία  μου...

Τόσες  ώρες εδώ  είχα  τον χρόνο για  την τελειοποίηση του  σχεδίου μου...

play with the fire BabeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora