19

141 6 0
                                    

Alex stał opierając się o ścianę a w jego ustach był papieros. Wyglądał z nim tak seksownie. Podeszłam do niego i wyciągnęłam papierosa z jego ust po czym złapałam go w swoje. Zaciągnęłam się dymem i poczułam jak moje ciało się rozluźnia. 

- Nieładnie palić - powiedział Alex grożąc mi palcem.

- Ja mogę 

- Nie 

- Tak 

- Nie

- A niby czemu ja nie mogę, a ty możesz? - spytałam unosząc brew.

- Bo jestem bad boyem - powiedział z zadziornym uśmieszkiem. - To idziemy do ciebie? - spytał oplatając mnie rękami w talii.

- Pewnie - odparłam i zawołałam taksówkę.

Podałam taksówkarzowi adres Ashtona po czym zaczęłam obściskiwać się z Alexem na tylnym siedzeniu. Jego usta i ręce były praktycznie wszędzie. Byłam rozpalona do granic możliwości. Modliłam się o to żeby jak najszybciej dojechać bo tylko chwila dzieliła mnie od zdarcia z czarnowłosego jego koszulki. 

Po dziesięciu minutach byliśmy na miejscu. Praktycznie wyskoczyłam z taksówki przed tym rzucając kierowcy 200zł. Z trudem otworzyłam drzwi. Alkohol w końcu robił swoje. Nie myślałam o tym czy Ashton lub jego przyjaciele są w domu. 

Już na wejściu zaczęłam obściskiwać się z Alexem. Jego usta wylądowały na moich a ręce błądziły po całym ciele.

- Gdzie jest twój pokój? - spytał dysząc między pocałunkami.

- Na górze - odpowiedziałam z trudem. - Drugie drzwi po prawej - dodałam przerywając następny pocałunek.

Alex złapał mnie za tyłek i podniósł mnie tak żebym oplotła go nogami w pasie. W międzyczasie moja koszulka gdzieś zniknęła a spódniczka trzymała się ostatkami sił. Wplotłam dłonie we włosy Alexa i zaszczyciłam go kolejnym namiętnym pocałunkiem.

Rzucił mnie na łóżko tuż po przekroczeniu drzwi pokoju. W tamtym momencie miałam już na sobie tylko dolną część bielizny a Alex pozostał w samych spodniach. 

Przycisnął moje nadgarstki do materaca i zawisł nade mną.

- Teraz zobaczymy czy jesteś taki aniołkiem - mruknął seksownym głosem i przygryzł płatek mojego ucha przez co przeszły mnie dreszcze.

Bad Grill || 5sosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz