'' Bu Park Min Luna. Ona sahne adıyla Luna diye sesleniyoruz. Senden iki yaş küçük yani 17 yaşında. Senin yan vokalin ve bayan repçin. Küçük göründüğüne bakma çok iyi rep yapıyor! '' dedi ve gülümsedi. Onunla gülümseyip ikisini de selamladım ...
'' Luna senin büyük bir hayranın ve Luna'cım lütfen içecek bir şeyler getir! '' dedi. Ona gülümseyip çıkarken el salladım.
'' Luna ile ilgili bilmen gereken bir şeyler var. Ayyaş bir babası var ve annesi de iyi değil. Babası sürekli Luna'yı ve annesini dövüyor, paralarını alıyor. Babasıyla ne zaman görüşsen sarhoş ya da sinirli oluyor. Ona en çok sen destek olmalısın. Seni dinleyerek ayakta kaldı ve bize başvurdu. ''
'' Bir dakika ne dediniz? Luna'nın ailesi ile görüşmek istiyorum! ''
'' Delirdin mi sen? Asla. Yanımıza hastanelik dönersin! '' diye çıkışan acemi repçiye baktım.
'' Bakın! Luna'yı sevdim ve eğer ona zarar gelirse o aileye dava açarım! Alt tarafı üvey babamın benim için biriktirdiği en yüklü mirastan üç beş kuruş para gider. '' dediğim sırada içeriye Luna girmişti ve elindekileri masaya koymuştu.
'' Unni! Ben ... Ben ne olursa olsun seninle çalışacağım! '' dedi gözleri doluyken. Ona sıkıca sarıldım ve yerine oturuşunu izledim.
'' Başlayalım o zaman. Sen hazır mısın? '' dedi yönetmenim. Başımla onayladım ve stüdyoya doğru yürümeye başladım.
Hayal edilemeyecek kadar mükemmel bir stüdyoya sahip olmak gözlerimi doldurmuştu. Kahverengi özenle cilalanmış tahtadan duvarlar, kimsenin kolay kolay çözemeyeceği birçok akor cihazları ve bana ait olan 12 eşsiz mikrofon.
'' Burada Zee olacak ve Luna ile yayında olunca size yardım edecek, Luna sen April'ın yan tarafında olacak ve sadece rep bölümlerini söyleyeceksin unutma!'' dedi yönetmen bilmişlik taslayarak.
'' Ben ona gerisini öğretirim. Yarım saat sonra evde olmam lazım! Malum kimse bilmiyor ve hepinizin numarasını almam lazım! '' dedim.
***
Yayından sonra Luna ile yürüyerek stüdyoyu terk ettik.
'' Benden hiçbir şey saklama olur mu? '' dedim.
'' Unni! Sen benim yaşam sebebim oldun. Senden asla bir şey saklamam! '' dedi sırıtarak.
'' Unni! Biliyor musun? Zee ile neredeyse aynı bir yaşamınız var. O da senin gibi bir mirasçı ve onun da ailesi ölmüş. ''
'' Ona da iyi davran olur mu? ''
'' Elbette ... O benden daha çok sunum yaptı ama sen hepimizden çok yaptın! '' dedi. Gerçekten bir çocuk gibiydi.
Masum ve suçsuz.
'' Bence sen sadece rep yapmamalısın. Yönetmenimden gizli sana solo şarkı da söyletelim. Sesin çok tatlı! '' dedim. Kırmızının birkaç rengine bürünüp kafasını aşağı indirdi. Ona karışmadan belirli bir yere kadar yürüdükten sonra mutsuz bir şekilde ona veda edip eve gittim ve ilk günden verilen zalim ödevleri yapmaya başladım...
...BAŞLICA GAZETE HABERLERİ ...
15 Eylül 2014- İNANILMAZ SES YAYINA GERİ DÖNDÜ-
-Belirli bir süre ortadan kaybolan ve kendini hiç göstermeyen ünlü XHYO Stüdyolarının gözdesi olan İnanılmaz Ses geri dönüşünü gerçekleştir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Famous Love ✔ | Kai
RomanceSadece saklamam gereken bir sır ile yaşamam gerekirken hayatın zorluklarına bir adım daha atmıştım . Nereden çıktın seni sersem ? Neden beni buldun ve tanıştırdın hayatınla ? Sadece sakla sırrı .. Böylece güvende olursun .. @-xoxo-kk...