Eline birkaç odun parçası alıyor, yürüyor ve tekrar aynısını yapıyordu. Onu düşünürken--
''Hay! '' diyerek yere yuvarlanarak çakıldım. Ayağımda oluşan ağrı ve dizlerimi parçalayan taşlara lanet.
Rezil olan bana lanet.
'' Bae! '' dedi ve yanıma koşuşturdu. Elindeki odunları yere fırlatmıştı ve endişeliydi sanırım.
'' Ben ... Ah lanet. Bunu sana söylemek için yarını beklemeliydim! ''
'' Bae dizin kanıyor ve ... Ne? Bana ne söyleyeceksin? ''
'' Ben bunu böyle söylememeliyim! ''
'' Neyi? ''
'' Söylemesem de olur!''
'' Bae! Söyle!''
'' Peki ... '' derin bir nefes aldım. Cesaret, cesaret ve cesaret ...
'' Belki karşılıklı olmayabilir ama ben sana aşığım hem de deli gibi. Belki bir tecavüzcü olarak görebilirsin ama ben böyle açıklamamalı, daha romantik olmalıydım- ''
Nefes aldım
'' Ayrıca bu durumda bir sapıktan farkım yok. Ben sadece aptal aşığın tekiyim. Senin duygularını da bilmiyorum ve belki kabul etmeyeceksin. Yalnız yalnız karanlığa gömüleceğim ve ağlayacağım ama bil ki. Gerçekten Seni Çok Seviyorum! ''
Nefes verdim.
Toprağı incelemeye başladım.
April'in suratına bakamamış ve ne dediklerimi düşünmeye başlamıştım.
Kendime sapık demiştim. Tecavüzcü ... Ne? Lanet bu nasıl bir itiraf? Bu nasıl ... Lanet ... Lanet. Bin kere lanet.
'' Teşekkür ederim Bae!''
'' Evet biliyordum zaten beni se- Ne? ''
'' Teşekkürler!''
'' Neden? ''
'' Duygularımı karşılıksız bırakmadığın için! ''
Dondum.
'' Bende senden hoşlanıyorum Bae! ''
Başım dönüyor ve nefesim kesiliyordu. Arkaya düştüğümü ve havanın karardığını hissettim. Gözlerim karanlığa alışınca huzur bedenime işledi ve Dünya ile olan bağlantım kayboldu.
...SAATLER SONRA...
Gözlerimi ışığa açmıştım.
Hatırla. Hatırla.
April'a onu sevdiğimi söylemiştim, yarın söylemem gereken şeyi.
O da bana söylemişti. Beni sevdiğini.
Rüya görmüş olmalıyım ki yattığım yerden kalktım.
Kampın ortasında bir hamakta yatıyordum. Yanımda Shin Hyung, Minki, Hyunshik Namkyu Hyunglar ve April vardı.
'' Çok garip bir rüya gördüm. April sen bana beni sevdiğini söylüyordun ben de sana! '' dedim sarhoş olmuş kafamla.
'' Salak! Onları yaklaşık üç saat önce yaptın zaten! '' dedi Hyunshik Hyung. Alaylı bir gülümseme vardı hepsinin aptal suratında. April hariç ... O endişelenmişti.
'' Bae ... Ayağını çok kötü yara almışsın. Sende biraz çadırında yatsan iyi olacak. İki gün ayağa kalkma! '' dedi Shin Hyung.
Başımıza doktor kesilmişti ve bu iyiydi. En azında unutması zor oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Famous Love ✔ | Kai
RomanceSadece saklamam gereken bir sır ile yaşamam gerekirken hayatın zorluklarına bir adım daha atmıştım . Nereden çıktın seni sersem ? Neden beni buldun ve tanıştırdın hayatınla ? Sadece sakla sırrı .. Böylece güvende olursun .. @-xoxo-kk...