15

1.7K 157 3
                                    

...--APRİL'IN AĞZINDAN--...


Kendimi havanın karanlığını umursamadan ormanın içine attım.

Namkyu Oppa ne demişti.

Her an şey yapabilirmişiz. Yalnız kaldığımızda ... Bae ile ...

Kırmızının yüzlerce tonuna bürünen bedenim ile bir ağacın altına oturup dizlerimi kendime çektim.

Bae bunu yapmazdı. Değil mi?

Ona olan aşkım bana bunu yapmayacağını söylese de Bae sapıktı. Biraz gevşek ayarlara sahipti ama kendini tutardı.

Düşüncelerim ile boğuşurken Edward geldi aklıma. Kafenin ortasında beni öpmesi. Elleri tüm bedenime izinsiz dokunmuş, o iğrenç dudaklar dudaklarımda buluşmuştu. Ve Bae ... Onu orada dövmeye başlamış ve karakolluk olmuştuk.

Eğer Bae bir sapık olsaydı bana böyle davranırdı. Edward'ın davrandığı gibi.

'' Lanet olsun! April buradasın! '' diye söylenen ses ile irkildim. Elinde bir fener ve tek ayağını sürerek yürüyen Bae. Başımı kaldırdığım gibi geri dizlerime yerleştirdim. Hala kıpkırmızı ve düşünceli bir haldeydim.

Yanıma oturup bana sarıldı.

'' Ayağın? '' dedim boğuk bir sesle.

'' Koşunca biraz acısa da iyi. Merak etme! ''

Başımı salladım ve sessizliğe göğüs gerdim.

'' Namkyu Hyung ... '' dedi.

'' Kafayı yemiş. Ben sana asla ama asla öyle yapmam. ''

''Sana inanmalı mıyım? Yani sen de Edward gibi yaparsan! ''

'' Beni o ayarsız herif ile karşılaştırma. Sana daha yeni kavuştum ve zor ayrıca aptalca itiraf ettim. Nasıl olurdu gerçekten sevdiğim bir kızın bedenine izinsiz dokuna bilirim? Sapık olabilirim ama saygısız değilim. '' dedi. Başımı kaldırıp ona baktığımda göz göze geldik. Sıkıca kollarımı boynuna dolayıp ona sarıldım.

'' Hem ayrıca evlenmeden böyle bir şey de yapamam. Evlenince eğlencesi kalmaz! '' dedi pis pis sırıtarak. Sarılmamın sırasında sırtına yumruklar atmaya başladım ve ona daha sıkı sarıldım ...


...KAMPIN SON GÜNÜ- EVE DÖNMEDEN ÖNCE ...


Herkes yavaş yavaş toplanmaya başlamıştı.

Sonunda teknolojinin uğramadığı ama huzur ile dost olan ormandan geri dönüyorduk.

Doyoon Oppa'nın ve Shin Oppa'nın çadırları bile toplanmışken, Haniel Oppa çadırıyla yuvarlanıyordu. Bae eşyalarını bavuluna sığdırmaya çalışıyor ve bende ona yardım ediyordum.

Minki benimle uğraşmaya devam ederken de anne Hoon Haniel Oppa'ya azar çekiyordu.

'' Kaç kere dedim sana akşamları ikiye kadar uyanık kalıp korku filmi izleme diye. ''

Gülmeye başladım. Son gündü ve birkaç saat sonra yola çıkacaktık.

'' Bitti! '' dedi bavulunu yere koyarak. Bae 'ye gülümseyip çadırdan emekleyerek çıktım. Çadırımın çoktan toplandığını görünce gülümsedim ve bavullarımı arabaya yerleştirdim. Hoon Oppa'nın gitmeden önce birkaç gizli planı olduğu için bir tane çadır toplanmamıştı.

'' Son ve eğlenceli bir planımız daha var! '' dedi dün akşam ateş yaktığımız alanda.

'' Bugün? ''

Famous Love ✔ | KaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin