Final

1.8K 108 4
                                    

Doyoon kimi sebeplerden ötürü Paradise'dan ayrılmıştı tıpkı Chul gibi. Ev ve aile düzeneği her ne kadar bozulsa da April ve Bae boşanmaktan kurtulmuştu. Oluşan haberler ve hayranların yıkılan hayalleri boşanmamak için çıktıkları tatil ile bir umut daha oluşmuştu.

Sadece onlar mutlu olmamıştı. Hayranları, aileleri, grupları. Hepsi tekrar birleşmek için bir adım attığında diğer sorunları göz ardı etmek istediler. Gazetecilerin abuk sabuk sözleri – haberleri, antilerin oluşturdukları nefret dolu sayfaları. Hepsi göz ardı edilmişti.

April ve Bae'nin bir başka misafiri olduklarını öğrenen herkes onlara karşı yumuşasa da çift her geçen gün o misafire bağlanmıştı. Kız mı yoksa erkek mi tartışması ve sonunda aşk dolu öpücüklerini, her gece birbirlerini sevdiklerine dair havaya bıraktıkları izleri kimsenin bölemeyeceğini düşünüyorlardı ama cesareti fazla olan bir hayran April'ı boş bulduğu bir alanda kaçırıp Bae'den uzaklara sürüklemişti.

Bae April yokken her şeyi alt üst etmişti. Tüm Kore polisini ayaklandırmış ve herkesi düşman bilmişti. Bae için April yoksa yaşamak için gerek de yoktu. Uzun süre adını verdiği zaman dilimi sonra April bulunmuştu fakat durumu iyi değildi. Hastaneye kaldırıldığında herkes için oluşan kötü haber bebeğin ölmüş olabileceğiydi. Onun kaçıran hayran bebek düşsün diye April 'ı dövdürmüş, bilinmeyen sıvılar içirmiş ve aç bırakmıştı.

Bebeğin yaşama umudu her zaman olmuştu ama bu umut için de annenin mutlu olması şarttı; Paradise tüm işlerini bırakıp April için harekete geçmişlerdi. Her türlü şebek numaraları yapmışlardı.

Son kontrole giderken ise korku bedenini kaplamıştı.

'' O yaşayacak! '' sözü hep doldururdu April'in kulaklarını.

Babasını duyan küçük bebek dünyaya gelebilmek için annesine sıkı sıkı sarılmıştı.

April doğum yaptıktan kısa bir süre sonra Minki ve Luna evlenmişti. Tüm dünya alemine iki mutlu haberin birlikte girmesinin onurunu yaşar oldular adeta.

April ve Bae'nin kızları Min-Che annesi kadar güzel ve babası kadar da garip bir kişiliği olmuştu. Min-Che'den bir yıl sonra April tekrar hamile kalmış ve bir erkek bebek dünyaya getirmişti. SaHyun. Babasına çeken tüm huyları mutlu aile tablosunun bir diğer izini taşır olmuştu.

Onlar için bugün; dünden daha fazla eğlenceli olmuştu.

Onlar için hayat anlam kazanmıştı.

Kim bilir ki bu denli büyük bir aşk; sonsuz bir hayata dönüşebileceğini ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Famous Love ✔ | KaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin