17

1.7K 146 0
                                    

24 Aralık 2015- KORE MÜZİK ÖDÜLLERİNİN YILDIZI-

Yıllardır gizliliğini koruyan İnanılmaz Ses hayranları ile olan bağları daha da derinleşerek Kore Müzik Ödüllerinde En İyi Gizlenen ve En Başarılı Ses ödüllerini kazanan İnanılmaz Ses her zamanki gibi gizliliğini koruyarak ödülleri Yönetmeni alıp onun adına konuşma yapması da ayrıcalıktı.

'' Bu yıl İnanılmaz Ses açığa çıkacak ve lütfen onu gizliliği gibi sevin! ''

Teşekkür konuşmasında söylenilen bu sözden sonra sahnedeki ve çevredeki bütün ışıklar kapatılarak etrafı karanlığa boğdu. Karanlığın arasında sahne de İnanılmaz Ses'in sesi duyulunca çığlıklar baş gösterdi.

'' Hazır olduğum zaman spotlar yanacak ve beni de diğer arkadaşlarımı gördüğünüz gibi göreceksiniz!'' diyen İnanılmaz Ses sahnede Zee'nin ve Luna'nın da bulunduğunu onayladıktan sonra Better Day söyleyerek şarkının ortasında tüm spotlar yanarak kendini belli etti...

Açığa çıkan İnanılmaz Ses'in gerçek adının April Seaver olduğu bilindiğinde hayranların çığlığı derinleşti ve şarkı ile tüm salonu kapladı.

Better Day şarkısından sonra kendi başına Come Back Home şarkısını seslendirerek kendini tamamen ortaya çıkardı.

Bu şekilde hayranları ona Kore Müzik Ödüllerinin Yıldızı ödülünü verip onu tüm kalpleriyle seveceklerini söylediler.


10 Ocak 2016- PARADİSE'DAN KAİ İLE İLİŞKİMİZ VAR-

Kendini belli ederek tüm dünyaya adına G-Dragon gibi duyuran April Seaver ilk albümü İnanılmaz Ses'i çıkartmasıyla birlikte bazı alanlarda Paradise üyeleri ile görülmeye başladı.

İlk başlarda Namkyu ile görülen April ardından lider Hoon ile görülmesine rağmen sadece arkadaş olduklarını iddia ettiler. Son bir haftadır yan yana ve sürekli gülüşen bazense el ele tutuşan April ve Bae çifti ilişkilerini onayladılar. Marketten çıkarken görüntülenen çift sorulara kafa çevirmek yerine

'' Evet Paradise'dan Bae ile ilişkimiz var. Üzgünüm! '' cevabını verdiler. Üzgün olmalarının sebebi ise o kadar Paradise fanlarının ona kızacağını düşünmesiydi.

Hayranların çoğu bu durumu sevimli bulsa da %5 lik bir kısmı bu çiftten nefret ederken %7 lik kısmı da Bae ile değil de Namkyu ile ilişkilerinin olması gerektiğini söylüyor. April bu durumu duyduğunda milyonlarca kez özür dileyip Namkyu 'un onun için bir abi olduğunu söyleyerek tüm ilişkiyi onaya tuttu.


12 Temmuz 2016- İKİNCİ ALBÜM-

Birinci albümü ile sesini daha fazla ortaya çıkaran April ikinci albümünün çalışmalarına başladığını onayladı. Albümünde sadece düetlere yer vereceğini ve bu düetlerin arasında sadece Zee ve Luna'nın olmayacağına söyleyen April diğer düetlerden fazla bahsetmedi.


3 Ağustos 2016- PARADİSE İLE DÜET-

İkinci albümündeki düetler yavaş yavaş ortaya çıkaran April sonunda listesi İnternete sızdı.

Hello , Face ve Action şarkılarını Zee ile düet yapacaklarını ,

We were in love , day by day , number 9 , don't leave - Come back home , gotta be you , ı'm the best şarkılarını Luna ile düet yapacakları ayrıca en önemli olarak Paradise ile düet yapacakları ortaya çıktı ..

Baby dont cry (Kore): Namkyu

Moonlight: Hyunshik

What is love: HYO.

Miracles in december: Kran

Overdose (Kore): Namkyu, Minki , Bae

Overdose (Çin): Doyoon , Haniel , Cihoon

Baby dont cry (Çin): Haniel

Listede var olan düetler bunlar olmak koşulu ile Bae ve April çiftinin kendilerine özel düeti de yer almaktadır .

You and I şarkısını sadece Bae ile söyleyen şarkısı Bae'nin gerçekten özel biri olduğunu anlattı.

İlk ve ikinci albümleri cover parçalar bulunduran April, diğer albümleriyle ilgili hiçbir sır, ipucu vermediğini de kanıtlamış oldu.

20 Ağustos 2016- PATLAMA YARATTI-

Sadece iki gündür piyasada olan İnanılmaz Ses- Düet adlı April Seaver albümü patlama yarattı. Çıktığı gün stokların %75 lik kısmı yok olurken ikinci gününde de aynı oranda satış yapan albüm başarısının bir parti ile kutladılar.


7 Ocak 2017- EVLİLİK TEKLİFİ / ONAY-

İnanılmaz Ses diye ortaya çıkarak belirli dönem boyunca gizliliğini koruyan sanatçı April Seaver, Paradise ile çıkış yapan ve Paradise'nun yüzü ile dans makinesi olan Kim Jong İn evliliklerini onayladılar.

Dün akşam Paradise'nun konserine seyirci olarak giden April, Hyunshik ve HYO. 'nun seslendirdiği Moonlight şarkısı sırasında üzerine gelen spot ile irkilirken sahnedeki yakışıklı sevgilisi mikrofonu ile onu yanına çağırırken şarkı hiç durmadı. April sahneye çıktığında Bae dizlerinin üstüne çöküp ona evlenme teklifi ederken hayranların arasında alkış sesleri yükselirken April Bae'nin boynuna sıkıca sarılıp teklifi onayladı.

Onaylanan teklifin ardında tüm grup Overdose söyleyerek bu durumu kutladı.

Sabah yaptığı bir röportajda April Bae ile evleneceklerini onaylayarak bu durumu tamamen resmileştirdi. 

Famous Love ✔ | KaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin