...BAE'NİN AĞZINDAN...
Tanımadığım ve tanımakta istemeyeceğim güneş ışığı tam suratıma, güzel gözlerime vuruyordu. Hiçbir zaman odama girmeyen güneş ışınları şu an tam suratıma çarpıyordu. Hafif yatakta doğrulup çevreye bakındım. Mavi duvarlar ve beyaz yatak örtüsü.
'' Bae! '' diye bir ses ile kafamı yana çevirdim. April pembe pijamalar ile yatağa oturmuştu. Yatağa ne?
'' Bae ... Sevgilim. Az daha uyu hadi. Seni öperek uyandıracaktım! '' dedi. Yatakta gerildim. Ne zaman açıldım bilmiyorum ama onu belinden yakalayıp burnuna bir öpücük kondurdum.
'' Hıımmpp! Uyuyacağım ve sende beni uyandıracaksın. Ya sonra ne olacak bebeğim? ''
'' Ben yemek yemeyi planlıyorum. Sen ne dersin? ''
'' Bence sana ne zaman itiraf ettiğimi anlat bana! ''
'' Hatırlamıyor musun? Odun bir hafta önce Han Nehrinde ettin! '' dedi. Bende gözlerimi kapayıp horluyormuş gibi yapmaya başladım. Gülümsediğini hissettiğimde yatakta kıpırdanmaya başladım. O öpücüğü istiyordum. Ne zaman ve ne ara itiraf ettiğimi bilmesem de istiyordum.
Boynuma dolanan kollar hissettim, sonra da dudağıma konan masum ve sevimli bir öpücük. Biraz sızlandım ve gözlerimi açmadım.
'' YA! Oyunu bozuyorsun! '' dedi. Esneyerek yatakta doğruldum. April'la bakıp salakça gülümsedim ve kollarımı April'ın beline doladım.
'' Oyunlar bozulmak içindir. O öpücük neydi öyle? Kısa bir şey!'' dedim ve kendime çektim. Salakça gülümsüyordum. İkimizde.
Dudaklarımı onun dudaklarıyla birleştirmek için atak yapmıştım ki odaya giren şahıs ile duydum.
'' Evet doğru, ben kurtum. Awooo ''
'' Hyunshik Hyung. Ne işin var burada? ''
'' Şarkı söylüyorum. Uyansana artık! ''
'' Evet doğru ben kurtum Awooo... '' bir çığlık ile yatağımdan kalktım.
Güneş yoktu, April yoktu, öpücük sahteydi, her şey rüyaydı ... Lanet! Tek gerçek Hyunshik Hyung odada Wolf söyleyip dans ediyordu.
'' Günaydın uykucu! '' dedi tüm şarkısını ve yanlış hareketlerini keserek. Yastığımı alıp ilk önce kafama sonra da Hyunshik Hyung'a vurdum. O kadar gerçek olan rüyayı nasıl olur da bölebildi (?)!
'' Ne işin var burada? ''
'' Hyung'unla düzgün konuş seni şımarık. Hava alanına gideceğiz ... ''
'' Neden? ''
'' Chul Hyung Rusya 'ya geri dönüyor unuttun mu? ''
'' Doğru! '' dedim suratımdaki mutsuzluk ile. Chul Hyung WM ile olan davalarından bu yana grupta değildi. Bazen Paradise-M'ın evine gelir ve bizi ziyaret ederdi. Resmi olarak Rusya'ya taşınmıştı ve yeni film ya da dizisinin çekimlerine devam ediyordu. Grubu arkasında bırakmamıştı. Hala o 'Tarzım Değil' erkeğiydi. Grubun- benden sonraki -en yakışıklısıydı ve o Paradise'yu bu kadar kolay bırakamaz, bırakmazdı ...
'' Bu arada April artık bizimle yaşıyor hatırlıyorsun değil mi? Ve Chul Hyung'un gittiğini yeni öğrendi. Biraz duygusal çöküş yaşadı ve onu hava alanından sonra Bayan Min'in yanına bırakacağız. ''
'' Ne? Haa ... Tamam! '' dedim banyoya doğru yol alırken. Elime hâkim olamıyor, sürekli dudağıma gidiyordu. Rüyam tek bir saniye aklımdan çıkmıyordu.
Banyoya girer girmez yüzümü yıkadım. Normalde ayna ile bir saat konuşurum ama yapmadım. Dudaklarıma su değmemesi için elimden geleni ardıma bırakmadım. Odama girip siyah bir pantolon ve siyah bir kazak giydim. Cenazeye gider gibiydim. Saçlarıma hafif şekil verdirip makyajımı yaptırıp hava alanına gittik. Tüm üyeler bir aradaydı ve yarısı ağlayacak gibiydi. Haksız da değillerdi. Bir üyeye veda ediyordu. Bizden uzaklara gidiyordu. Bizi yalnız bırakıyordu.
'' Oppa! Sen grubu böyle bırakamazsın!'' dedi April. Gözleri dolmuştu ve düşecek gibi bir hali vardı.
'' April! '' dedi ve sarıldı. Ağladığına bahse girebilirdim. April buraya ilk geldiğinde Chul Hyung'a güvenmiş ve o ile Paradise'ya alışmıştı. En çok soruyu Chul Hyung'a soruyordu.
'' Geri dön Oppa! Lütfen! ''
'' Seni arayacağım. '' dedi ve ona bakıp gözyaşlarını sildi. Gözlerim doldu. Doyoon, Haniel ve Shin Hyunglar ağlamaya başlamıştı. Benim gibi Namkyu, Hyunshik, Hoon Hyung'ların gözleri dolmuştu. Tek tek, birer birer bize sarıldı. Minki Haniel Hyung'u sakinleştirmeye çalışıyor, Kran Shin Hyung'u sakinleştiriyordu. HYO. Hyung bana sarıldı. İlk ayrıldığında da böyle bir manzara vardı.
'' Kendinize dikkat edin! '' dedi ve arkasına bakmadan ortadan kayboldu. Biliyorduk ... Eğer arkasına baksaydı onu gönderemeye bilir ve bizimle kalması için zorlayabilirdik.
'' Geri dönecek! Gitmek onun tarzı değil ... Aynı tavuğun onun tarzı olmaması gibi gitmekte onun tarzı değil! Olamaz! '' dedi April akan gözyaşları arasından. Namkyu Hyung onun yanına gitti ve sıkıca sarıldı. Gözyaşları ile hava alanını büyük bir hüzün tutmuştu.
Hava alanından ayrıldıktan sonra Hoon Hyung bize kahvaltı ıWMarlamıştı. Normalde olsa para Hyung'dan çıktı diye neşeden deliye dönerdik fakat şu an gülümseyecek bile halimiz yoktu.
O, Chul Hyung tekrar gittiği için hepimiz suratsızdık. Uzun bir süre daha böyle devam edecekti. Konserler, imza günlerin onsuz devam edecekti. Neşeli olduğumuz anlar onsuz devam edecekti ... Ağladığımız zamanlar onsuz devam edecekti ... Ama herkes inanıyordu ... Chul Hyung geri dönecekti. Çünkü gitmek, kardeşlerini arkada başı boş- Hoon Hyung alınma- bırakmak onun tarzı değildi ... Elbet bir gün geri dönecek ve gruba sahip çıkacaktı. Paradise- M ve Paradise -K 'i bir bütün yapacaktı. Biz biriz ve asla ayrılmayız. O yüzden geri dönecekti ....
Akan gözyaşları arasında sadece ama sadece herkes bunu düşündü ve sessizce gözyaşlarını akıttı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Famous Love ✔ | Kai
RomanceSadece saklamam gereken bir sır ile yaşamam gerekirken hayatın zorluklarına bir adım daha atmıştım . Nereden çıktın seni sersem ? Neden beni buldun ve tanıştırdın hayatınla ? Sadece sakla sırrı .. Böylece güvende olursun .. @-xoxo-kk...