18

1.6K 142 2
                                    

...APRİL'IN AĞZINDAN ...


Gözlerimi yaklaşık bir haftadır kaldığım Bayan Min'in evinde açmaktan daha kötüsü bugünün heyecanı.

Birkaç gün öncesinde, sadece bir hayran gibi Paradise'ı konserde izlerken ortaya çıkıp bana evlenme teklifi eden sevgilimi kabul edişim, hayranların çığlıkları. Hepsi kulaklarımla yankılanıyordu.

Kabul etmekte hata yapmamıştım çünkü iki yıl boyunca sadece onlara İnanılmaz Ses olduğumu söylediğimde büyük bir kavga etmiştik ve bir hafta kadar hiçbir şey yapamamıştık.

Sonrasında ise benimle yayına gelmişti ve Zee artı yönetmenimden güzel azar yemişti.

Yayında kalbime sahip olan birinin var olduğunu söylediğimde kıpkırmızı kesilmiş ve yayınım biter bitmez benim yönetmenimin önünde duvara sıkıştırıp deli gibi- sanki on dakika içinde kaçacakmışım gibi öpmüştü.

Kendimi yavaş yavaş belli ederken yanımda Minki ve Hoon Oppa ile durup bana destek oldular. Ne kadar zorlansam da yavaştan ortaya çıkmaya başlamam gerekiyordu.

Kore Müzik Ödüllerin de sürekli sahne arkasında benimle durup beni sakinleştirmeye çalıştı, fazla başarılı olmasa da her daim insanlara kendimi gösterdim.

İlişkimizi gizlemekte zorluklar yaşarken yönetmenimin ve WM başkanının onayı ile ortaya çıkardığımızda bana anti olan ve internet siteme küfürler gönderenlere karşı yanımda kaldı ve beni savundu.

İkinci albümümde tüm grup ile çalışmalara başladık. Doyoon, Kran, HYO., Hyunshik Oppa'lar ile ses çalışması yaparken, Minki, Shin Oppa ve Bae ile dans çalışmaya başlamıştık. Haniel, Namkyu ve Cihoon Oppa'lar bana azıcık rep göstermişlerdi ve tüm grup ile WM prova odasında çalışmalar başlamıştı.

Düet listesi yanlışlıkla da olsa internete düştüğünde üzülmek yerine hayranlarımı tepkilerini merak etmiştim ve patlama yaratan ikinci albümümde verilen partide Starss, Super Minnior gruplarının hepsi ile tanışmış ve yakınlaşmıştık.

Haniel, Doyoon ve Shin Oppa'lardan aldığım özel Çince dersleri ile de Çince konuşmam düzelmişti.

Ve şimdi. Bugün o gündü. Bir haftadır hazırlıkları yapılan, milyonlarca ünlünün ve insanın davetli olduğu o özel gün. Bae ile evlendiğim gün.

Saçlarımı karıştırarak yataktan kalktım. Saat henüz sabahın sekizi olmasına rağmen meşhur lider ve abla kahvaltıya oturmuşlardı.

'' Sonunda April! '' dedi gözünü yemeklerden ayırmayan lider.

'' Bir saat sonra Luna ile kuaförde randevun var. Ayrıca kuaför randevusundan sonra bir röportajın var. Yönetmenin hiçbir taktirde aksatmamanı söyledi ve Bae'yi görmek için saat ikide kilisede olmalısın. Bir hafta oldu sadece ve seni çok özledi!'' dedi abla.

'' Bende onu çok özledim! '' dedim ağzıma kızarmış patateslerden atarken.

Kahvaltı boyunca kaç kilo verdiğimle ilgili konuşmalar geçti.

Yaklaşık olarak 3 kilo birden vermiş ve heyecandan vermeye devam ediyordum.

'' Eğer o gelinliğe olmazsan seni çuvala koyarım April! '' diye şakasına tehditler eden ablaya 'Sen yaparsın' bakışını atmaya başladım.

Kahvaltıdan sonra bir ünlüye yakışır- Bayan Min'in meşhur sözü- şekilde giyindim. Kışın ortasında olacak olan evliliğim için beyaz askılı bir tişört üstüne yeşil hafif karnımı gösteren- tişörtten dolayı görünmeyen- ve pantolonumla botlarımı giydim ve Hoon Oppa'nın arabasına bindim.

Famous Love ✔ | KaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin