21

1.9K 125 4
                                    

Hoon Oppa ile birbirimize baktık.

Son kararımız ve emin olduğumuz son şeydi.

WM Başkanı ve Yönetmenim tam karşımızda, bize şüphe ile bakıyordu.

Paradise 'nun lideri ve dünyayı inleten ben birden onları -sabahın köründe çağırmıştık ve deli gözüyle bakılmıştık.

'' Ne konuşmak istediğiniz bir an söylesenize! '' dedi yönetmenim.

'' Biz -- '' dedi Hoon Oppa ama durdu. Nasıl tepki alacağımızdan emin değildik.

'' Biz taşınmak istiyoruz! '' dedim tüm nefesimi kullanarak.

İkisi de gözlerini büyüterek baktılar. Belki uykularından dolayı böyle görünüyorlardı ama göz bebekleri Hyo Oppa'nın ki kadar olmuştu.

'' Bae ve sen mi? '' dedi WM başkanı.

Onaylamadık.

'' Paradise -m? '' dedi yönetmenim.

Onaylamadık.

'' Zee ve Luna?'' dedi WM başkanı.

Onaylamadık.

'' Paradise-K ve Paradise-M 'in aynı evde yaşamasını istiyoruz. Yani Paradise-M'de bizimle yaşasın istiyoruz! '' dedi Hoon Oppa. Onu onayladım;

'' İstiyoruz ama ev çok küçük. Namkyu Oppa'nın Roommates 'deki gibi büyük ve her odasında banyosu olan bir ev istiyoruz! '' dedim.

'' Ayrıca- '' diye başladı Hoon Oppa söze.

'' Ayrıca evin alt katında yani zemin katında bir dans pratik odası istiyoruz. Ve büyük bir mutfak! '' dedi. Başımla onayladım.

'' Stüdyoya ve WM ye yakın olacak. Ve çevresi de iyi olmalı! ''

'' Büyük bir bahçe de olmalı! ''

'' Ve güzel bir manzara. ''

'' Ayrıca odalar da serin ve biraz büyük olmalı! ''

'' Bae ile ben bir odayı paylaşacağız. HYO. Oppa ve Haniel Oppa'da bir odayı. Geri kalanlarda aynı şekilde kalacak! ''

'' Her şey ayarlandı ama ev bulmalıyız! ''

'' Gerçekten büyük bir ev istiyoruz! ''

WM başkanı ve yönetmenim birbirine baktılar. Biz ise nefes alıp verdik.

Korkuyorduk ya bu düşüncemizi geri çevirirlerse diye ama bir yandan da aniden söylediğimiz için rahat hissediyorduk!

'' WM ve stüdyoya yakın, ayrıca büyük bir ev istiyorsunuz. Bu size pahalıya patlayacak çocuklar! '' dedi WM başkanı.

Kabul etmişlerdi.

Neşe ile ayağa kalkıp deli gibi zıplamaya başladım.

'' Evinize gidin ve toparlanmaya başlayın. Bir ya da iki haftaya taşınacaksınız! '' dedi yönetmenim.

Başımızla onaylayıp onları selamladık.

Hoon Oppa'nın koluna girip arabaya doğru neşe ile yürüdük.

'' Kabul ettiler Oppa! ''

'' Evet! Çocuklara haber verelim. Hazırlanmaya başlasınlar. Ne kadar erken o kadar iyi! '' dedi Hoon Oppa. Telefonumu çıkartıp numaraları tuşladım.

Aranıyor: Sevgilim.

Amerika'dan döndükten sonra Paradise-M eve daha sık gelmeye ve kalmaya başlamıştı. Bizim için çok iyiydi fakat ev daha da küçük gelmeye başlamıştı. Bae ile bazen oda da baş başa kalamıyorduk çünkü Haniel veya Doyoon Oppa kalacakları zaman bizim odamızda kalıyorlardı.

Tüm grup son buluşmadan sonra taşınma fikrinin iyi olduğunun kararını almıştık. Paradise taş- kâğıt- makas oynayıp Hoon Oppa'yı seçmişti ben ise cesaret alarak konuşmayı tamamlamıştık.

'' Aşkım! '' . Açılan telefon ile daldığım düşüncelerden sıyrıldım.

'' Merhaba Bae-shi! Ne yapıyorsun? ''

'' Uyuyordum! Sen? ''

'' Ev işini hallettik! ''

'' Ne oldu? Ne dediler? ''

'' Onayladılar sevgilim. Hem de ikilemeden! ''

'' Garip ama mutluyum. Sonunda seninle daha fazla vakit geçireceğiz! ''

'' Tamam. Diğerlerine de söyle tamam mı? Ben şimdi yeni dansçılarla tanışacağım. Erken geleceğim. ''

'' Ben seni alırım. Sen fazla yorulma yeter ki. ''

'' Peki seni seviyorum sevgilim. ''

'' Bende seni seviyorum! ''

Ve çokça atılan öpücükler.

Telefonu kapatıp gelmiş olduğumuz stüdyoya doğru yürümeye başladım.

'' Akşam görüşürüz Oppa! '' dedim ve el salladım. Bana el sallayarak gaza bastı ve gitti. Stüdyoya girip kendimi yeni gelen dansçıların yanına gittim. İki erkek ana dansçı ve bir bayan ana dansçı. Üçü de beni selamladıkları gibi onları selamladım.

'' Demek yeni dansçılar sizsiniz. Şimdiden sevdim sizi. Dans hareketlerini biliyor musunuz? '' dedim onların yanına giderek.

'' Elbette. '' dedi biraz kaslı olan erkek.

'' O zaman I will show you ile başlayalım! '' dedim ve müziği açtım.


---1 HAFTA SONRA ---


'' Hyung bunları unutma! '' diye bağırdı Bae yanındaki kutuyu Hoon Oppa'ya uzatırken. Sonunda taşınıyorduk. Yeni evimize.

WM başkanı ve yönetmenim büyük bir ev bulmuş bugün taşınıyorduk. Evde eşyalar olduğu için buradan sadece belirli ve gerekli eşyaları toplamıştık.

'' Gidelim artık! '' dedi ve kapıyı kapatıp kilitledi.

Görüşürüz eski ama mükemmel dakikalar.

Merhaba değişik ve belirsiz yeni hayat. 

Famous Love ✔ | KaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin