„Lydie, to není možné." Vrtěl hlavou Scott. „Nogitsune nemůže být v těle pokousaného a Stiles není-"
„Je." Řekl tiše Derek.
„Co tím myslíš?" Podíval se na něj zděšeně Scott.
Derek si povzdechl. „Ukaž mu to."
Stiles chvíli těkal očima mezi dvěma teenagery. Během toho jeho oči zmodraly.
„Stilesi.. je to.." Scott zavrtěl hlavou. „To je nemožné!"
„Byla to nehoda." Řekl Derek.
„To ty?" Otočil se Scott k tmavovlasému vlkodlakovi.
„Nechtěl jsem. Utíkal jsem před lovci. Vrazil jsem do Stilese a v domnění, že je to Kate Argent, jsem jej kousl do ramene. Vážně si myslíš, že jsem to tak chtěl?!" Supěl Derek.
Místností se ozvalo zavrčení, které je donutilo přerušit hádku. Oba dva se ohlédli za jeho zdrojem. Stilesovy chladné oči jakoby je propalovaly. Jeho horní ret byl ohnutý a odhaloval tesáky, přes které se z jeho hrdla dralo vrčení. Jeho ruka sevřela stůl takovou silou, že se kov ohnul.
„Stilesi?" Řekl opatrně Deaton. „Uklidni se. Pokud ztratíš kontrolu, budu tě muset uspat, nebo paralyzovat kanimou. Jen klid.. Dýchej.."
Stiles povolil stisk a jeho oči znovu nabraly hnědou barvu.
„Příští úplněk strávíš v mém bytě." Řekl Derek. „Pokud nad sebou dokážeš tak snadno ztratit kontrolu, bude to nutné. Pro bezpečnost všech."
Stiles stiskl rty do pevné linky.
Trochu jsme se naštvali.. To je dobré, Stilesi.. To je víc, než dobré.. Pobrukoval Nogitsune.
Nech mě být! Zasyčel Stiles a jeho vnitřní já si přitisklo ruce na uši.
Ne. Tentokrát přebírám kontrolu já.. řekl Nogitsune a vnitřního Stilese spoutal.
„Stilesi? Stilesi?!" Scott pevně držel svého přítele, který byl úplně mimo, za rameno a třásl s ním. Stilesovy oči najednou znovu ožily a zadívaly se na něj. „Děje se něco?"
„Byl jsi úplně mimo." Odpověděl pravý alfa hlasem plným starosti.
„Jde o Nogitsune, že?" Zeptal se Deaton.
Void přikývl. „Pomohl mi to ovládnout."
„Proč by něco takového dělal?" Zamračil se Derek.
„Protože chce moje tělo?" Poškrábal se Stiles na hlavě.
„Nevím jak vy, ale něco tu smrdí..“ ozval se Isaac.
„Co tím myslíš?“ Zeptal se Deaton.
„No, pochybuju, že by Nogitsune něco takového udělal. Navíc, nepřijde vám, že se chová divně? Myslím tím, Stiles je obvykle ukecaný a nesnáší Dereka, ale teď..“ Mračil se Isaac.
„Je jenom jeden způsob, jak to zjistit.“ Řekl tiše Scott a rychle vykročil ke Stilesovi.
„Scotte, ne!!“ Vykřikl Derek a napřáhl ruku směrem k němu, jenže bylo pozdě. Scott prudce zatnul své drápy do Stilesova krku. Čekalo jej však nepříjemné překvapení: sotva vstoupil do Stilesovy hlavy, byl spoután okovy u zdi..
ČTEŠ
Nechtěné kousnutí
FanfictionStiles se potuluje po lese a hledá mrtvé tělo. V tutéž dobu Derek utíká před lovci, narazí na Stilese a nechtěně jej kousne. Stiles kousnutí přijme, ale díky zvláštnímu efektu vražd, které způsobil Nogicune, se barva jeho očí v místo zářivě žlutou...