Dohoda

650 53 15
                                    

Byl jsem jako přimražený. Jak to myslel, že mu to Stiles dovolil? Proč by něco takového dělal? Potom, co všechno už s Nogitsune zažil. Potom, co málem umřel, když se Scottovi podařilo je rozdělit a donutit Nogitsune vrátit se do formy mouchy.
„Neposlouchej ho, Dereku. Stiles je sice osina v zadku, ale pochybuju, že by udělal něco takového." Řekl tiše Peter a chytil mě za předloktí. Podíval jsem se na něj. Jeho pohled byl tvrdý.
„Pochybuješ?" Zasmál se Nogitsune, což nás oba donutilo přenést pozornost zpět na něj.
V jeho očích však jako by bylo napsané, že nelže. Stiles mu to opravdu musel dovolit. Proč by to, ale dělal? Nogitsune měl být jenom jeho kotva. Jak je možné, že si mohl dělat, co chtěl? Vyplní se snad Lydiino vidění? Zabije nás všechny omega s liškou v těle?
„Každopádně, myslím si, že já nejsem ten největší problém, který máte." Usmál se.
„Co tím myslíš?" Zeptal jsem se a zamračil se. Momentálně jsem si nedokázal představit větší problém, než byl on.
„Stiles tak nějak slyšel, že Gerhard Argent se spojil s Tamorou Monroe."
„Argentové jsou osina v zadku, ale nemyslím, že by jen tak něco plánovali." Řekl Peter.
„Tak to neznáš toho starého dědka.." Odfrkl jsem. Z jeho strany bych podraz rozhodně čekal.
„Udělal z ní lovce potom, co se mu nepovedlo strhnout na svou stranu Allison. Chtějí zabít všechny nadpřirozené bytosti v Beacon Hills. Ona umí perfektně manipulovat s lidmi. Přece jen, je psycholožka. Už přesvědčila spoustu lidí a další se přidávají. Dává jim zbraně. Plánují útok." Řekl Nogitsune.
„A pak je tu váš další problém.. Anuk-Ite. Pokud se mu podíváte do očí, zkameníte. Já, ale ne. Jsem vůči jeho vlivu imunní, tudíž by se dalo říct, že jsem jediná bytost, která s ním dokáže bojovat. Ale jenom tak mezi námi.. On mě kvůli tomu nemá rád." Usmál se.
Nechtěl jsem si to přiznat, ale v tomhle měl pravdu. Byl jediná osoba, která s ním může bojovat, aniž by se musel vyhýbat pohledu do jeho očí.
„Dereku, rozhodně nepodám ruku Nogitsune. Musí být i jiný způsob, jak s ním bojovat." Mumlal Peter.
„Slyšel jsi, co viděla Lydia, ne? Všechny proměněné v kámen. To chceš, Dereku?" Ptal se Nogitsune.
„Co chceš?" Zavrčel jsem. Pokud nám nabízel pomoc, rozhodně to nebylo jen tak. I tak jsem, ale věděl, že si na něj budu muset dávat pozor, jelikož u něj nikdy nešlo poznat, kdy plánuje podraz.
„Chci se s tebou dohodnout." Usmál se.
„A dohoda zní?" Zeptal jsem se.
Jeho úsměv se zvětšil. „Pomůžu vám, pokud mě necháte ve Stilesově těle."

Nechtěné kousnutíKde žijí příběhy. Začni objevovat