Lydiino odhalení

1.4K 92 5
                                    

Ozval se štěkot psů. Derek zasyčel. Na otázky nebyl čas. Chytil Stilese za předloktí a táhl jej k autu.
„Dělej..“ zavrčel.
Stiles vyčerpaně klopýtal za ním. Derek odemknul auto a hodil unaveného teenagera na sedadlo spolujezdce. Potom rychle obešel auto a nasedl. Vyrazil pryč. Nezamířil, ale domů, nýbrž k místnímu veterináři, o kterém věděl, že mu pomůže. Prudce zabrzdil, vytáhl Stilese z auta a vtrhnul na kliniku.
„Potřebuju pomoc!“ Zavolal.
„Co se.. Proboha...“ Vyhrkl Deaton, když uviděl Dereka. „Polož ho sem.“
Derek položil Stilese na stůl uprostřed místnosti.
„Už jsi volal Scottovi?“ Ptal se Deaton.
„Ne.“ Řekl tiše Derek.
„Řekni mu, ať přijde na kliniku.“ Oznámil Deaton, naklonil se nad Stilese a jednu mu vrazil.
„Proměň se!“ Zakřičel. Pak mu dal další ránu. „Musíš nastartovat proměnu! Proměn se!“
Po pár ranách Stiles prudce otevřel oči a zařval. Jeho oči zmodraly a v jeho puse se objevily tesáky. Deaton odtáhl zkrvavený rukáv ze Stilesova ramene. Rána se začala hojit.
„Co se sakra stalo?“ Vyhrkl Stiles, jehož vzhled se vrátil do normálu.
„Málem jsi umřel. To se stalo.“ Vydechl Deaton.
Dveře na kliniku se prudce otevřely.
„Stilesi!“ Dovnitř vtrhnul Scott spolu s Lýdií a zbytkem smečky.
„Scotte?“ Zeptal se zmateně Stiles.
Potom se jeho oči obrátily k Derekovi. Derek zavrtěl hlavou. Zdálo se, že zatím neoznámil Scottovi co se stalo. Deaton se na Stilese starostlivě podíval.
„Co se stalo?“ Vyhrkl Scott.
Stiles chvíli přemýšlel, co na to říct. Tušil, že mu nemůže oznámit pravdu. Měl pocit, že by ho Scott začal nesnášet. Rozhodl se tedy, říct mu jenom část pravdy.
„Nogitsune je zpátky.“ Řekl tiše.
Deaton se zamračil. Na Derekovi bylo znát, že se mu ulevilo.
„Co tím myslíš?“ Zeptal se Scott.
„Přesně to, co-“
V tom okamžiku se ozvalo tříštění skla. Všichni se otočili za zdrojem tohoto zvuku. Lydia se opírala rukama o jeden z posuvných stolků na nádobí a zděšeně se dívala na Stilese.
„Jsou mrtví... Oni jsou mrtví...“ mumlala a po tváři jí začaly stékat slzy.
„Lydie?“ Zeptal se opatrně Deaton.
„Jsou mrtví kvůli němu... On je zabil..“ šeptala.
„Kdo? Koho kdo zabil? Lydie?“ Ptal se Deaton.
„Liška. Vlkodlak. Osoba s drápy a očima ledově modrýma..“ Řekla tiše.
„O čem to mluvíš, Lydie?“ Zeptal se Derek.
„Theo. Ethan. Malia... On je zabil.“ Šeptala.
„Kdo? Kdo je zabil Lidie?“ Ptal se Scott.
„Při úplňku ztratil kontrolu. Nemohl jsi ho zastavit. Nikdo nemohl. Dokonce ani Ducalion ne.“ Vrtěla hlavou.
„Lydie, o čem to mlu-“
„Přišli jsme sem, protože on už není víc člověkem... Ta osoba, co jsem viděla.. Byl Stiles.“

Nechtěné kousnutíKde žijí příběhy. Začni objevovat