📌I Need You
⚘A&A⚘
Adrewna tidak tahan terus bangun dan menolak kuat bahu Alivia sehingga Alivia terlanggar meja Adrew yang tiada orang itu. Bad Gurl dan 5Girl terus mendekati Adrewna dan Alivia untuk menghentikan pergaduhan------
Badan Alivia sakit apabila berlanggar dengan meja. Sakit sangat, sehinggakan dia jatuh terduduk. Adrewna menarik rambut Alivia dan menyeretnya ke depan(meja guru).
"Adrewna!" Kata Farisya sambil memegang lengan Adrewna untuk menahannya. Juga yang lain.
"Argh! Sakit!!" Alivia mengerang.
Adrewna melepaskan pegangannya dari rambut Alivia kasar dan menyebabkan kepala Alivia terhempas di lantai. Mereka sangka dia dah berhenti tapi Adrewna semakin marah lalu dia menyepak perut Alivia kuat yang sedang terbaring kesakitan.
"Kalau kau tak jadi bodoh dengan rancangan kau tu, kau takkan rasa sakit sekarang ni tau" pesan Adrewna lalu menyepak lagi perut Alivia.
Melihat ramai yang berkumpul di kelasnya lantas dia melajukkan langkah ke kelas bersama Loey dan Rey. Masuk saja, dia terus berlari mendapatkan kakaknya yang sudah mengamuk tak tentu pasal.
"Apa akak buat ni?" Soal Adrew yang menolak bahu Adrewna dan membantu Alivia bangun. Adrewna ketawa sinis.
"Kau buat apa nak back up betina ni?!" Marah Adrewna.
"Jaga sikit mulut akak tu, dia sama macam akak.. Perempuan!" Balas Adrew menengking kakaknya apabila sampai perkataan 'perempuan'.
"Ouh, jaga mulut aku? Habis tu, macam mana pula dengan mulut betina ni?"-Adrewna. Adrew diam menatap wajah kakaknya.
"Dengar sini Adrew, kau jangan cabar aku jadi jahat dengan perangai kau tinggalkan Eli dan bersama dengan betina ni"-Adrewna berkata perlahan.
"Ouh, huh.. Akak pukul Alivia semata-mata sebab perempuan bisu ni? Kak, buka matalah, dia tak sempurna lagi dah"-Adrew. Adrewna menampar pipi Adrew.
"Kau yang kena buka mata kau tu!! Kau sempurna ke? Walaupun Eli bisu, dia tak bodoh dan celupar macam betina ni!"-Adrewna.
"Kau ingat ni, perempun tu.. Lagi jahat dari aku, ya? Kau baru je pindah sini.. Dan kau tak kenal siapa dia sebenarnya"-Alivia. Adrewna senyum sinis.
"Hebat ayat kau nak membidas aku, well kau ni bodoh orangnya.. Tak ada otak. Aku ingatkan kau, kena jadi pandai macam Eli baru dapat kau lawan aku. Kau faham?"-Adrewna sinis.
"Akak.. Jangan jadi bodoh back up perempuan tu.. Please?"-Adrew yang tadi diam.
"Bodoh.. hahahahah, hand off"-Adrewna lalu ketawa besar memperlekehkan kata-kata Adrew.
"Kau yang bodoh, Adrew.. Aku tak tahulah apa yang kau nampak pada betina ni. Sampai nak back up benda yang akan datangkan sial!"-Adrewna.
"Akak..."-Adrew.
"Well, don't called me 'akak' because i never have brother like you" Kata Adrewna dengan senyuman jahatnya lalu pusing dan bergerak ke arah Eli yang duduk di situ. Bad Gurl mengikuti Adrewna dari belakang.
YOU ARE READING
F.U.C.K-Y.O.U
Short StoryElizabeth dan Adrew seperti musuh... Kerja mereka asyik nak gaduh je dan suatu hari mereka telah berbaik hingga mereka tidak tahu apa hubungan yang mereka berdua jalinkan bersama. "Aku nak tanya kau ni" kata Adrew yang sudah melepaskan tangan Eli. ...