Poglavlje 7.- "Ekstravagantna" večera

1.8K 126 3
                                    

„ Kako si rekao da se ovo jelo zove?"

„ Boršč."

„ A, ovo drugo?"

„ Sarma."

„ Sarma. U redu."

„ Ne, ne saarma. Sarma. Tvrdo r."

„ Da, da što god. To je punjeni kupus."

„ Sarma, Mirabella" ispravio je kuharicu do sebe oštro, „ nikakvi punjeni kupus, sarma. Evo ti, probaj."

Žena do njega mu je uputila kratak pogled pun neodobravanja kada joj je predao veliku žlicu. Uz kolutanje očima, vratila je žlicu na njeno mjesto, izvadila manju i kušala boršč.

„ Ovo ima... zanimljiv okus. Mnogo cikle i mesa."

„ Nisi oduševljena."

„ Nije da nisam oduševljena. Samo je drugačije od hrane ovdje."

„ Ti si htjela neko tradicionalno rusko jelo za večeru" podsjetio je, „ što si očekivala? Avokado i jaje?"

„ Nisam ništa očekivala. I ne napadaj me. Nisam nikad rekla da je loše."

„ Nazvala si sarmu punjenim kupusom."

Ubacio je zadnji smotuljak u veliku posudu ne štednjaku pa stao prati posuđe. Mirabella je bila snob po pitanju hrane i maltretirala ga je otkada je stigla da joj skuha nešto od ruske tradicionalne kuhinje. I on je napokon pokleknuo. A, sada joj ni sarma ni boršč nisu odgovarali.

„ Ne bih nikad rekla da znaš skuhati išta" započela je žena do njega.

„ I nisam znao" priznao je, „ ali, onda sam živio sam neko vrijeme i morao sam nešto jesti. To moraš kuhati sad neko vrijeme, sat, sat i pol i onda je gotovo."

„ Ja ću kuhati? Kamo ti ideš? Što ja znam o ovome?!"

„ Ne dramatiziraj, to je samo sarma" promrmljao je uz kolutanje očima, „ ja idem na večeru."

„ Ako ovo neće valjati, ti si kriv."

„ Bit će u redu. Ipak sam ja obavio sam posao" podsjetio je pa se napokon okrenuo prema izlazu iz kuhinje odakle ih je, kao i inače, Tristan promatrao nimalo oduševljen, „ bok, Tristan."

Nasmiješio se kada je drugi muškarac samo frknuo i progurao se pored njega u kuhinju. Iako mu to nikad nije bila namjera, nije mogao odoljeti da malo ne podbode Tristana svaki puta kada bi poput lešinara nadgledao njega i Mirabellu. Za razliku od ostalih muških polovica, Tristan je jedini pokazivao posesivnost prema Mirabelli i nezadovoljstvo kada bi bila u blizini drugih pripadnika muškog spola. Što je on osobno smatrao... simpatičnim.

„ Skoro sam gotova!"

Bilo je to prvo što ga je dočekalo kada je ušao u sobu. Nije točno mogao reći kako ga je navukla na tu večeru u gradu ni kada je on točno pristao. Bila je govorila nešto o tom restoranu s morskom hranom i o tome kako bi vrijedilo probati što nude i samo je obznanila da idu.

„ Pa, jesi osvojio kuharicu svojim vještinama?"

Zakolutao je očima na njen podrugljiv komentar prepun prijezira. Bilo je očito da se Francesci nije svidjela činjenica da on razgovara s Mirabellom o bilo čemu pa ni o kuhinji. Bio je to već drugi puta otkako su stigli da je prokomentirala njihovu interakciju.

„ Nije bila oduševljena, ne" odgovorio je na njeno pitanje pa navukao majicu preko glave, „ Mirabellu je teško zadovoljiti."

„ Tako i izgleda" promrmljala je više za sebe nego za njega, „ spremna sam."

Ljubav do nebesaKde žijí příběhy. Začni objevovat