Poglavlje 8.- Prepuštanje

1.9K 126 3
                                    

 Možda je trebao odbiti. No, taj pogled u njenim očima obećavao je toliko užitaka, a on se je samo jednom u životu želio prepustiti o smetnuti s uma probleme i sva sranja koju mu je obitelj svakodnevno uzrokovala.

Osjetila su mu bila preopterećena okolinom. Nije nikada bio ljubitelj večernjih klubova, mase ljudi stisnutih kao srdele u konzervi, mirisa cigareta, glasne glazbe i okusa alkohola. Previše opasnosti, učili su ga. Previše nepredvidivih situacija.

No, Francesca se stopila u okolinu istog trenutka kada su ušli. To je bio njen teren. Elegantno se provlačila kroz masu prema šanku istovremeno se lagano ljuljajući u ritmu latinoameričke glazbe koja je treštala oko njih.

„ Evo!" njen se glas jedva probio kroz buku. Uzeo je čašu od nje pa spustio pogled. Nije mogao ne nasmijati se kada je vidio što mu je donijela. Bijeli Rus: votka, kava, vrhnje i led.

„ Okej" promrmljao je zabavljen pa otpio gutljaj, što joj je izmamilo osmjeh na lice.

„ Vidiš, nije tako loše ovdje!"

„ Loše?! Apsolutno je užasno!"

„ Samo se moraš malo opustiti!"

Spustio je pogled na nju kada ga obgrlila rukama oko vrata. Njeni su se bokovi i dalje ljuljali u ritmu glazbe oko njih, zabacila je glavu, a prstima mu povlačila kosu na vratu. Osjećao se poput kakvog drveta uz nju, nesposoban se opustiti i pratiti ju.

„ Moraš se opustiti!" otpila je gutljaj pa otvorila oči.

Smjestila je njegovu slobodnu ruku na svoj struk, a drugu preko svog ramena pa prešla prstima preko njegovih očiju tako da su mu se kapci zatvorili. Dimitrij se očito nije znao opustiti u toj gomili. Otpila je još jedan gutljaj, spojila kukove s njegovima i rukom ga čvrsto uhvatila za leđa.

„ Znaš plesati, pretpostavljam! Ovo je puno lakše! Samo se prepusti glazbi!"

Zastenjao je kada se bokovima počela trljati o njegove. Takvo izmjenjivanje... čega god u javnosti, nikad se nije prakticiralo u njegovim krugovima. Sve vezano uz seks držalo se unutar četiri zida. Otvorio je oči, otpio gutljaj pa spustio pogled na nju.

Sama ideja da može sebi dopustiti da drži ženu u svom naručju na taj način bez straha da će joj netko prosuti mozak pištoljem bila je oslobađajuća. I bilo bi proklet da ne uhvati tu priliku koja mu se možda ne bi opet ukazala tako skoro, ako sve krene nizbrdo.

Dlanom joj je obuhvatio stražnjicu i povukao je dublje u sebe. Zakopao je nos u njen vrat i dopustio joj ih oboje vodi u ritmu glazbe. Zvuk glazbe i njeno isprekidano disanje ispunili su mu uši, a činjenica da inače nije pio, počela je uzimati svoj danak.

„ Diraj me" zatražila je.

Spustio se niže i prošao prstima preko njenog golog bedra pa uvukao prste pod njenu haljinu. Lagano je povukao elastičnu traku njenih gaćica pa joj ponovno uhvatio stražnjicu. Momentalno je dobio erekciju kada je shvatio da nosi tangu.

U toj je ženi bilo toliko neobuzdanosti, toliko seksualnosti, toliko želje. Osjećao se opčinjen nečime što do tada nije imao prilike iskusiti. Rastvorio je usne u jadnom pokušaju da dođe do zraka pa stao spuštati mokre poljupce na njen vrat.

„ Mmmm treba mi još jedno piće" uzdahnula je.

„ Ili bi mogli otići" predložio je povukavši je nazad u sebe.

„ Jedino ako imam pravo birati kamo idemo."

„ Da, u redu" popustio je.

„ Savršeno."

Ljubav do nebesaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu