Solonda sessizlik hakimdi ‚ kimsenin ağızını bıçak açmıyordu. Neden mi varlığından haberim olmayan bir halam çıkmıştı. Geliş nedeni bilinmiyor salonda oturmuş bana bakıyordu.
Bu durum beni aşırı derece rahatsız ediyordu. Yanaklarımdan adeta ateş saçıyordu.
“Bana neden bakıyorsunuz?"Dedim. Gerçekten gözlerini üzerime dikmiş oğluna kız seçen anneler gibi bana bakıp beni süzüyordu.
“Seni öyle çok özlemişim ki bakmaya doyamıyorum"Dedi. Gözlerini bir saniye olsun üzerimden ayırmadan
“Ne demek özledim ya sen bizi tanımıyorsun Zeynep'i nasıl tanıyıp özleye bilirsiniz "Dedi. Samet Abim
Ayağa kalkıp alkışlamak istedim. Hem ortam musayit değildi. Hemde ben ona küstüm. Bakışlarımı Samet Abimden alıp O kadında diktim. Hala demeye alışkın değildim. O yüzden o kadın ona tam uymuştu.
Ağızı dolu bir şekilde masadan kalkıp yanımıza geldi. Semih Abim “Şimdi siz bizim halamız mı oluyorsunuz "Dedi. Gözlerini kadının üzerine dikip bir elini dizinin üstüne koyup parmaklarını çenensine koyup ona baktı.
Tam bir mafya babası gibi bakıyordu . Onun bu tavrı benim daha fazla kendimi tutamama neden oldu ve bende bir kahkaha boşalması oldu.
Bütün gözlerinin üzerimde olmasını umurdamadan deli gibi güldüm.Ta ki o kadının ağızından çıkan cümleyi duyana kadar
“Zeynep artık bizimle beraber yaşıyacak onu almaya geldim."
Beyminden vurulmuşa dönmüştüm. Ne demek alamaya geldim ya pazardan eşya alıyor sanki
Samet Abimve Serdar Abim birden ayaklandı.
“Sen kimi alıyon ya hayırdır ."Dedi. Serdar Abim elini kolunu oynatıp kaba dayılar gibi davranmıştı.
“Siz bunca zaman nerdeydiniz şimdi gelip Zeynep'i isteyeceksiniz biz de hemen kabul edicez öyle mi bakın büyüğümsünüz ama konu Zeynep olunca karşıma babam gelse eğer o istemezse babam bile ona dokunamaz"Dedi. Kalktığı yere tekrar oturdu. Kurduğu cümle ile kalbimi yine fet edmişti . Oturduğum yerden kalkıp Buse Abla ile tam ortalarına oturdum.
İki kişilik koltuğa 3Kişi oturunca buse Abla “Aa "Dedi.
Samet Abime başımı onun omuzuna koydum. Beni hemen kollarıla sardı.
“Bakın Zeynep 'in iyi bir eğitim alması için onu özel bir okula yazdırıcaz siz ne derseniz deyin abim bu gün yarın çıkacak ve onu alıcak"Dedi.
“Serdar Gereğini sen yaparmısın yoksa ben mi yapayım? "Dedi. Samet Abim
Serdar Abim sanki hep bu anı beklemiş gibi“Sen zamet etme kardeşim ben hallederim "Dedi. Yerinden kalkıp
Kendisini halam olarak tanıtan kadını kolundan tuttup resemen dişarıya attı.
“Bu konudan annemin haberi olmayacak "Dedi. Samet Abim
“Annem nerde?"Dedim. Sabah sabah nereye gitmişti ki
“Nerdeyse gelir hadi Kızlar kalkın kahvaltı hazırlayın ya açıp"
Serdar Abim oturduğu koltuğa yayıldı.
Buse Abla ve Selin Abla kahvaltı hazırlıyordu. Aşağıda ben ise Semih Abim ile Serdar Abimin biricik eşi için aldığı abur cuburları çalmak için onların odasına girmiştik. Yakalandığımız taktirde cenaze namazımız kılınırdı. Ben çekmecelere bakıyordum ‚ o dolaplara bakıyordu.
“Yakalanırsak bütün suçu üstüme atmak yok"Dedim Karıştığım çekmeceden başımı kaldırım. Ona uyarıcı bakışlar yolladım.
Mesajımı almış gibi “Eyvallah başkan ayıpsın "Dedi. Nece konuştuğunu anlamasamda galiba olumlu anlamda söylemişti.
“Ya hepsini yemiş olabilirler mi yoklar?"Dedim. Son çekmeceyi de kapatım. Sırt üstü uzandım. Aç karna hiç çalışmaya gücüm yoktu. Valla
“Gel gel buldum. "dedi. Yerde yuvarlanıp yanına gittim. Gerçekten de bir poşet abur cubur vardı. Mutlulukla ellerimi birbirine çırptım.
Poşetin içinden bir tane alıp hırsızlık yaptığımız için vicdan azabı duysamda içimden Allah'ım sen affet dedim. Ve paketi açtım‚ tam ısırıyordum ki odanın kapısı açıldı.
İçimden bildiğim bütün duaları okumaya başladım. Karşımda çatık kaşlı Açık yeşil gözlü sinirden dişlerini sıkmış bir adet Serdar Abim vardı. Elinde havlu vardı.
“Sizin bu odada ne işiniz var "Diye kükredi. Şuan Samet Abim gelsin diye dua etmeye başladım‚ yaşamak için ona ihtiyacım vardı. Çünkü karşımda tam bir aç aslan vardı. Arkasında beliren Selin bize anlamsız bakışlar atıyordu. Semih Abim ve ben bir serdar Abime birbirimize bakıyorduk. Sonra tekrardan Dua etmeye devam ediyorduk.
“Kaçmalıyız"Dediğini duydum Semih Abimin
“Ya Serdar Senin bana aldığın -"
“Ne oluyor burda Zeynep Semih "Samet Abim ve buse abla odaya girdiler onları gördüğüme çok mutlu olmuştum. Yerimden kalkıp Samet Abime sığındım.
“Bütün her şeyi Zeynep ayarladı."Dedi. Semih Abim biliyordum. Beni satacağını
“Ne ben mi planladım asıl o beni zorladı."Dedim.
*************************
“Zeynep bir daha asla başkasının odasına girmiyorsun"Yine her şey benim başıma kalmıştı. Annemden ve Semih Abim hariç herkesten azar yemiştim.Kahvaltı sofrasında beni azarlamak dışında konuşan yoktu.
Kapının zili çaldığında azardan kaçmak için oturduğum yerden kalkıp kapıya koştum. Kapıyı açtığımda karşımda
“Kızım"
Bu bu bu bu benim babamdı. Saçları beyazlamış suratı kırışmış olsada bu onu tanımayacağı. Anlamına gelmiyordu.
“Kızım benim Baban"Dedi. Benden gelecek bir tepki bekliyordu.
Onu öyle özlemiştim ki boynuna sırılıp deli gibi ağlamak istiyordum. Donup kalmıştım Boğazım kurumuştu. Ve yıllardır özlediğim o kelime döküldü dudaklarım dan
“BABA"
Yeni bölüm ne zaman gelir biliryor ama bunu yayınladıktan sonra yazmaya başlıyorum
Beğenip yorum yapmayı unutmayın
Hadi Bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN LİSE
Romanzi rosa / ChickLitMerhaba ‚ ben Zeynep üç abim ve annemle beraber yaşayan meraklı komik sinirli ve abilerinden dolayı özgüveni yüksek bir kızım kimi insan abisi olmasından nefret eder ama ben de üç tane birden var peki ben ne yapayım bir sinirli ‚ bir komik ‚...