Katil

1.7K 123 32
                                    

Kafam kazan gibi olmuştu,Semih Abim Mert ve Burak sınıftan çıkıp kavganın olduğu  yere gittiler  camın önünde  dikilmiş  düşünüyordum  her  şeyi  evde yaşadıklarımı  okulda  yaşanan veya yaşanacakları  serdar Abim  çok değişmişti. Mesala  Selin onu çok değiştirmişti,ama samet Abim  aslında  oda  değişmişti. Eskide  daha  az düşünür evde benimle veya bizimle daha çok vakit geçirirdi. Şimdi  hem geç geliyor eve hem çalışıyor  genelde balkonda  tek kalmayı seviyor  sigara içiyor  eskiden bir ara içtiğini  duymuştum . Annem evde kesinlikle içilmeyecek dediģi için içmeye içmeye bırakmıştı  . Serdar  Abim annem kızıyor diye arkadaşlarının yanında  içiyormuş  oda  Selin eve geldiğinden beri balkonda  annem uyuduktan sonra içiyor  acaba benim hayatımda  biri olsa ben nasıl bir insan  olur düşüncelerimin  arasında yüzümde saçımda birazda kıyafettimde hissettiģim ıslaklıkla başımı çevirmem bir oldu.

"Ya sen gerizekalımısın ?"Can elindeki  su şişesinin içindeki suyu üstüme doğru fırlatmış  bir de karşıma geçmiş gülüyordu.

"Merak etme şeker değilsin eriyecek "

Islanmaktan nefret ederdim ,karşımfaki kişi mal gibi sırıtınca daha  da sevmemeye başladım.

Cannın  boyu beni benden uzundu. Ama bu onun özene bezen şekil verdiģi saclarını bozmam için bir engel deģil yanına doğru ilerleyip suratına yapışırmıştım. Artık nasıl bir sinirle vurduysam   Pat Diye  bir ses yankılandı . Can bir eli yüzünde  başını yana doğru eğmiş  saçlarına yaşışıp

"Bana bak bu saçlarını bir daha yolmamı istemiyorsan benden uzakdur "can olayın şokunun atlatmış  oda  aniden  benim saclarıma yapıştı.

"Aaa bırak saçım "

Kesin kel kalacaktım  sınıfın kapısı açıldığında  saçlarımızı  bırakıp  kapıdan  içeriye giren Leyla ya baktık.

"Ooo Mahşallah  romatik aşklar saçlarla  başlar  isterseniz  ben çıkayım "Bu kız ne saçmalıyordu  bu hödük ve ben Allah korusun  sinirlerim  iyice tepeme çıktı.

"Bana bakın benden uzak durun sizin sacma sapan planlarınız beni ilgilendirmez  "Ardından başımı dikip  canın gözlerine diktim. "Sende benden  uzak dur bu üstüme döktüğün  suda senin leşini yıkamamı istemiyorsan  benden uzak dur   boyum kısa olabilir ama yapacaklarım hiçde ufak tefek seyler olmaz anladın  mı "Kendime o kadar şaşırmiştımki sesim güçlü çıkmıştı ama biraz daha konuşursam kesin aģlardım . Adım  atmamla Can nın beni kolumdan  tuttup furdurması bir oldu.

"Ben bu kadar  kızacağını tahmin etmiştim. Ama neyse  bir daha  olmaz galiba "

Duyduklarım karşısında  şok olmuş bir şekilde  "Sen ne kadar dengesiz bir insansın ya "Dedim. Kapıya doğru  ilerledim. 

"Bunu söyeleyen ilk sen değilsin "

Bu tam bir dengesiz ya kapıyı kapatıp dişarıya çıktıģında Semih Abimi gördüm. Benim olduģum tarafa doğru geliyordu. Yanında iki tane kız kankaları vardı.

Yanıma gelip "Bu halin ne kız yoksa dayakmı yedin "İşte bir dengesizde bu Serdar Abim olsa  gelip bana bunun kimin yaptığını sorar sadece adını söylememle o kisiyi hastanelik ederdi. Bana bunu niye yaptığını sormaz gerçi soramaz çünkü karakola götürülürdü. Samet abim önce öncr dinler sonra döver semih abim ise onların aksine işi şakaya vurur

"Hee dövdüler "Dedim. Arkami dönüp  merdivenlerden  inmeye başladım. Arkamdan  hem bağırıyor  hemde  koşarak iniyordu.  Önüme geçip

"Ciddi bir şey yok deģil mi sana bunu kim yaptı  eğer dövülecek bir durum varsa serdara söyleyeyim gelsin "

"Birincisi ciddibir şey  değil ikincisi serdar abimle konuşmuyorum "Dedim 

Zilin çalması ile ders başlama zamanının geldiğini anladım.  "Öğle arasında bizim sınıfa gel dişardan dürüm söyliyecez "Dedi.

"Okula dışardan bir sey getirmek yasak değil mi siz onları nasıl içeriye alacaksınız"

Güldü"Sen abini hiç tanımamışsın be kızım neyse ben gider kızları beklettim senin yüzünden öğle gelde şöyle bir ziyafet çekelim sakın kimselere söyleme valla yanarım "Dedi. Tam merdivenelerin son basamığındayken

"Sakın ha "

Ya bu tam bir deli neyseki öğle yemeģi beleşe gelmişti sınıfa  doğru ilerlerken yanımda  telefonumun  olmadiģını  fark ettim. Kesin o sınıfta  kaldı.  Kosarak merdivenleri  çıkıp o sınıfa  doğru gittim. Kapıyı açtığımda  Leyla Rüya Can Ve Ramo  vardı. 

Bir şeyler konuşuyorlardı  beni görmeleriyle susumaları bir oldu 

Gereksiz yere bir açıklama yapma gereği duydum."Telefonumu burda unutmuşumda "  iceriye girip camın önüne doğru ilerlediģimde  orda olduğunu  gördüm .  Gözler üstümde  olduģuna eminim

"Biz derse girmeyeceğiz Hoca sorarsa  söylersin"Dedi. Leyla

"Tamam "Dedim. Sınıfın kapısının oraya geldiğimde  

"ACABA CAN BUSE BABASININ KATİLİNİN EVINDE KALDIĞINI BİLİYORMU "

kapı kolunu tutuyordum.  Bu kız ne saçmalıyordu.

"YADA KATİLİN OĞLU ILE EVLENECEK "Dedi.  Telefon  elimde  kaydı. Bu durumlarım  şaka idi Gerçek olamaz  .

Valla bomba gibi bir yerde bitirdim. Neyse yazarken ben bile heycan  yaptı. Günlerdir yazmadım. Bu aksam başlaýıp geceye bitirdim. Yazım  yanlışları noktalama işaretler gibi yerlerde hata var sa söyleyin yarın  aksam yada  gece bir bolüm daha gelicek  ..

Neler olacak ben bile bilmiyorum ve aşırı derecede merak ediyorum  yorum yapmayı unutmayın  ve begenmeyi
Hadi bay

ÇILGIN   LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin