Ben onlara boş boş bakıyordum onlar gülüyordu "Ay yeter !" Daha fazla kendimi tutamadım "Çok mu komik "
Can gülmeyi kesip sahte bir ciddiyetle yüzüme bakıp "İnsan sevgilisine Mal der mi ne kadar ayıp"
Aynı ciddiyetle ona bakıp "Insan sevgilisine güler mi ne kadar ayıp "
Can suratındaki ciddi ifadeyi bozup gülümseyerek "bu kadar güzel olmak zorunda mısın? "
O gülünce programlanmış robot gibi bende güldüm "Evet zorundayım yoksa karşımdaki yakışıklıyı kaparlar "
"Vay... flaş flaş.. Zeynep kesikinden flaş sözleri "
Semih Abime dönüp "Abartma istersen hadi gidelim babam bekliyor "
"Vay be kayınpederim ile komşuyuz "
"Allah kurtarsın kardeşim zor bir ailenin kızına vuruldun işin zor valla"
" Ya amma abartıyorsun bir kere biz melek gibi bir aileyiz " Semih Abim abartılı konuşmasına ailemizi savunarak verdiğim cevap karşısında umursamaz bir tavırla
"Yazık bu kendini poliana sanıyor "
Onun umursamaz tavrına kendimden emin bir şekilde "Evet öyleyim "Dedim
"Yav he he öylesin hadi gidelim ve biraz eğlenelim " Semih Abim önden önden gidiyordu.
"Neyse bende gideyim bari " Aslında o yemeğe gitmek istemiyordum babamı çok seviyorum ama Can ile sevgili olduğumuz nasıl söyleyeceğimi bilmiyorudm ve babamın başka bir kadınla evli olması ister istemez beni üzüyordu ve birde o kız var
Can bana biraz yaklaşıp elimi tuttu "Sorun nedir? Zeynep "
Bıkkınlıkla "Bilmiyorum Can kafam karışık bu gün sanki hayatım yeniden yazıldı " Biraz duraksayıp düşündüm doğru kelimeleri bulup yeniden başladım konuşmaya "Sen ... benim çocukluğumdun küçükken her şey o kadar güzeldi ki -"
"Ne demek istediğini anlamadım yani beni eskisi gibi sevmiyor musun "
"Hayır ben sana Can yerine Emre desem en azından alışana kadar "
Can 'nın yüz hatları gerildi gergin bir sesle "Neden ?"
Elimi onun elinden çekip "Çünkü ben Canı değil Emre yi seviyordum sana ne zaman baksam Geçmişi değil seninle ilk karşılaştığımız an geliyor aklıma ama seni Can değil Emre olarak hayal edince" Gülümsedim "İşte o zaman sana aşık oluyorum ve o zaman bu benim hem geçmişim hemde geleceğim diyorum "
Can'nın gergin yüz hatları yumuşadı "Emre yi hiç unutmayacaksın dimi sen o çocuğu niye sevdin o pıs-"
"O pısırık falan degildi " yüzümdeki gülümseme silindi sinirle cana bağırdım "O aptal insanlar yüzünden kendinden vazgeçmişsin o pısırık dediğin çocuk benim küçükken en sevdiğim en eğlendiğim insandı evet belki her şeyden herkesden korkardı ama onun o insanlardan ayıran tek bir şey vardı vicdanı merhameti ve iyi ve saf kalpli oluşu "
Benim bağırmam üzerine o da bağırdı "O çocuk salağın biriydi evet vicdanlı saf kalpli salak bir ço-"
Daha fazla dayanamayıp biraz ayaklarımın üstüne yükselip Cana tokat attım cümlesini tamamlayamadı "Sen o asla olamazsın bu kadar değişmiş olamazsın "
Can tokadımın etkisi ile yüzü hafif yana eydi kendini toparlayıp " Beni bana mı anlatıyorsun "
"Sen o değilsin! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN LİSE
ChickLitMerhaba ‚ ben Zeynep üç abim ve annemle beraber yaşayan meraklı komik sinirli ve abilerinden dolayı özgüveni yüksek bir kızım kimi insan abisi olmasından nefret eder ama ben de üç tane birden var peki ben ne yapayım bir sinirli ‚ bir komik ‚...