Rozdział #1

1.6K 70 9
                                    

Biegłam ile sił w nogach. Dostrzegłam mój cel. Już miałam wystrzelić z łuku, gdy nagle... 

- Tris, Fili, Kili ! - usłyszałam głos ojca. 

Wypuszczona prze ze mnie strzała poleciała w bliżej nie znanym mi kierunku. Zza krzaków wyłonili się Kili i Fili.

 Kili wbił swój sztylet w tarczę przybitą do drzewa, która symbolizowała metę naszego wyścigu po lesie, w którą to JA miałam strzelić.

- To się robi trochę nudzące, kiedy my cały czas wygrywamy - stwierdził Kili 

- To była moja tarcza i mój wygrany turniej ! - powiedziałam z irytacją w głosie. Fili i Kili non stop mnie denerwowali.

Nie tylko uważali mnie za młodszą i głupszą od nich, ale też za nie zdolną do tego, co im przychodzi z łatwością, jak na przykład walka czy jazda konna.

- Spokojnie młoda - odparł Fili jakby był starym doświadczonym krasnoludem - Dorośniesz, to się nauczysz - 

- Właśnie, masz dopiero szesnaście lat - dodał Kili.

Wiedziałam że tylko chcą mnie sprowokować, ale emocje wzięły górę i po prostu musiałam im coś powiedzieć.

- To że jestem młoda, nie znaczy że jestem głupia - odparłam zdecydowanie - Potrafię równie skutecznie walczyć jak wy.

- Tak, faktycznie, walczysz tak pięknie że kiedyś od tego twojego machania mieczem Kili prawie stracił palec - odparł sarkastycznie Fili.

- Byłam wtedy jeszcze mała! - próbowałam się usprawiedliwić.

- Nie, to było rok temu - zaprzeczył Kili.

- Ale... - urwałam w pół zdania, bo poczułam, że i tak ich nie przegadam, bo oni i tak mimo wszystko zostaną przy swoim.

- Kili, Fili, Tris! Wracajcie! Jutro czeka nas pracowity dzień - krzyknął znowu mój ojciec. 

Posłusznie pobiegłam w kierunku taty wciąż patrząc na kuzynów z irytacją. 

Na szczęście nie długo trzymałam ten wyraz twarzy, bo w końcu nie ma co się nimi przejmować. 

Wtedy miałam o wiele lepsze rzeczy do robienia. 

Miała mnie czekać ogromna przygoda.

Lecz wtedy nie wiedziałam jak ogromna...








Znowu krótki rozdział, ale obiecuję że następny będzie o wiele wiele dłuższy (◍•ᴗ•◍) I tak, wiem że dziewczyna z fotografii na okładce tej książki nie wygląda jakby miała tylko szesnaście lat, ale nie mogłam znaleźć niczego lepszego ಠ_ಠ

Księżniczka Pod Górą ✔︎ [POPRAWKI] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz