#Zawgyi
"သူ...ေဖာက္ျပန္ေနၿပီ တိမ္"
ကြၽန္ေတာ္ တိမ့္ကို အားကိုးတႀကီးျဖင့္ၾကည့္၍ ငိုကာေျပာမိသည္...
အသားေတြ တဆတ္ဆတ္တုန္ယင္ကာ ရိႉက္ႀကီးတငင္ေအာ္ငိုမိသည္ေျပာလိုက္သည့္ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပင္
ေဒါသမ်ား...
စိုးရိမ္မႈမ်ား...
ေၾကာက္စိတ္မ်ား...
႐ွက္ရံြ႔မႈမ်ားက ရင္ဘတ္ႀကီးထဲမွ တာက်ိဳးသကဲ့သို႔ေပါက္ထြက္လာရသည္ကို ဘာလို႔ ဒီလိုလုပ္ရက္ရတာလဲ...
ကြၽန္ေတာ့္အေပၚဘာလို႔မ်ား ဒီလိုမ်ိဳးလုပ္ရက္ရတာလဲ
ကြၽန္ေတာ္ဘာမ်ား မွားခဲ့လို႔လဲ...ကြၽန္ေတာ္ကသူ႔ကိုေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္လုပ္မေပးႏိုင္တဲ့ ခပ္ညံ႔ညံ႔ေကာင္လား...5ႏွစ္တာ သံေယာဇဥ္ကိုမွ အားမနာ..
ကို ဘာလို႔ဒီလိုမ်ိဳးလုပ္ရက္ရတာလဲ
အရင္ကေရာ...ကြၽန္ေတာ္မသိေအာင္ ဒီလိုသစၥာမဲ့ခဲ့တာလား..."ပိုင္ေလး....ပိုင္ေလး ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ တိမ္ရာ....
ပိုင္ေလး သူ႔အစား အရမ္း႐ွက္တာပဲ
သူ႔လိုလူမ်ိဳးကို ပိုင္ေလးက ေႁမြေပြးခါးပိုက္ပိုက္ထားသလိုျဖစ္ခဲ့မွန္း
ပိုင္ေလး အခုမွသိေတာ့တယ္... ယံုၾကည္လို႔ရေလာက္မွာပါဆိုၿပီး
ပိုင္ေလး အမ်ိဳးမ်ိဳး စဥ္းစားခဲ့ဖူးတယ္... အခုက ပိုင္ေလးရဲ႕မ်က္စိႏွစ္လံုးနဲ႔ တပ္အပ္ျမင္ခဲ့ရတာဆိုေတာ့...."ကြၽန္ေတာ္ ရိႉက္ႀကီးတငင္ ေျပာေျပာၿပီးငိုမိေတာ့ တိမ္က ထိုင္ေနရာမွထကာ ကြၽန္ေတာ့္ေဘးသို႔ရပ္ၿပီး လာဖက္ေပးသည္...
"ပိုင္ေလး... ဘာ...ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ တိမ္ရာ.."
"အဆင္ေျပသြားမွာပါကြာ... အခုေလာေလာဆယ္ ပိုင္ေလးရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြ ေပါက္ကဲြေနတဲ့အခ်ိန္ဆိုေတာ့ ပိုင္ေလးရင္ဖြင့္စရာရိွတာသာ အကုန္လံုးကို႔ကို ေျပာျပပါ..
ဒါမွ ပိုင္ေလး သူ႔လိုသစၥာမရိွတဲ့သူမ်ိဳးကို မုန္းမယ္ဆိုရင္ မုန္းလို႔ရေလာက္တဲ့ အခ်က္ေတြထြက္လာမွာ...သူ႔ကို မုန္းႏိုင္မွ ပိုင္ေလး မနာက်င္ရေတာ့မွာမလား"
ပိုင္ေလး နာက်င္စြာငိုေနမိသည္...
တ္ိမ္ေျပာတာ မွန္သည္...သူ႔လိုသစၥာမရိွေဖာက္ျပန္တဲ့အေကာင္ကို
ကြၽန္ေတာ္ မုန္းႏိုင္မွ ျဖစ္မည္...
ကြၽန္ေတာ္ ထပ္ကာထပ္ကာျဖင့္ မရႉံးခ်င္ေတာ့...
သိသိႀကီးႏွင့္ ႐ူးမိုက္ခဲ့သည့္ ကြၽန္ေတာ့္လိုေကာင္ေလာက္ မည္သူမွ႐ူးသြပ္ႏိုင္လိမ့္မည္မထင္...