Kymberly okamžitě vstaň s te postele dneska je 1 den školy,honem snídaně je na stole tak pospěš ať nepřijdeš pozdě.Ach bože mami jsem vzhůru ano? Jen mě nech se probrat a jít se obléknout za chvíli budu dole Ano.??
Nesnáším když mě mamka budí dneska nepřinesla ani kýbl s vodou což je divný asi se dobře vyspala,jinak to byla mámi oblíbená činnost.Ano hádate správně vždy nás polila kýblem s vodou.Vylezla jsem s nechutí s postele odebrala se do koupelny kde se konala má raní hygiena.Dala jsem si rychlou sprchu zabalila se do ručníku a vzala si oblečení,které se skládalo z černého crop topu,černých kraťas pod zadek a bílé tenisky.Do vaku, hodila klíče s peněženkou a seběhla do kuchyně na snídani.
Dobré rano,jak se vám spalo?Docela dobře díky Kim.Sedni si udělala jsem wafle se sirupem a ovocem.Pojedeš dneska do školy autobusem bude tu asi za 10 minut tak si pospěš .Dneska odvezu Lili do školy a od zítra by jezdila s tebou autobusem Lilina škola je kousek od té tvoji takže ji tam každé ráno vysadíš.Dobře mami,asi bych měla jít za chvilku tu bude autobus a taky bych nerada přišla první den pozdě.Dobře po škole hned domu ať nemáme s tátou strach jasný?Jasný mami tak já jdu autobus tu bude za chvilku měj se mami pá Lili.
Před školou
No co vám budu povídat škola to byla obrovská,když zastavil autobus nestačila jsem se divit všude drahé auta nafintěný holky a namachrovany kluci co měli IQ jak veverka.Vystoupila jsem a namířila si to rovnou do školy hledat ředitelnu.Našla jsem ji celkem rychle ani mi to netrvalo moc dlouho a já se ocitla před dveřmi do ředitelny.Zaklepala jsem a počkala až mi řekne že mám vejít."Dále Dále oznámil my muž v černém obleku s červenou kravatou.Vešla jsem dovnitř a představila se.
Dobrý den já jsem Kimberly Lexson ale říkejte mi "Kim. Dobrý den Kim jsem Ředitel školy jmenuji se Robert Wait. Moje sekretářka vás zavede do vaší třídy tady máte rozvrh,plánek školy učebnice a klíče od vaší skříňky.Kdyby jste měla nějaký problém můžete se na mě kdykoli obrátit hodně štěstí.
Slečno Giova prosim zavedte tady slečnu Kim do její třídy dekuji.Dovedla mě ke třídě zaklepala a vešla dovnitř.Dobry den nerada vás ruším,ale vedu vám novou sdutentku.Výborně,tak jak se jmenuješ a od kud jsi přijela? Nesnáším když se mě na to každej ptá nerada o sobě mluvím hlavně když jsou na mě upřený oči všech studentů .Jsem Kim a je mi 17 přistěhovali jsme se z Portlandu s mamkou tatou a sestrou.Portland nádherné místo "ano to je"dobře běž se posadit vzadu je volná lavice.
Každý na mě koukal pokukoval po mě jak kdybych byla z jiné planety,trošku mi to vadilo ale ignorovala jsem všechny pohledy na mě.Posadila se do zadní lavice vyndala penál propisku a sešit a začala si psát poznámky z dějepisu.Škola utekla jako voda a než jsem se nadála seděla jsem v autobuse a jela zpět domů.
ČTEŠ
Jsi můj stín
Любовные романы17 léta Kimberly se přistěhovala do Los Angeles s rodiči a sestrou Lili...Jak zvládne školu,lásku a kamarády?