Došli jsme k Shawnovi domů . Takze dáš si něco? No jen vodu díky. Dobře posaď se do obýváku hned tam přijdu.
Dosedla sem na koženou sedačku a pořádně se zavrtala. A konečně si mohla pořádně prohlédnout celý obývák. Měl tu velkou stěnu a černou plazmovou televizi,bílej stolek a menší kobereček pod stolkem. Velká kožená sedačka . Menší knihovna a křeslo.
Než sem se nadala Shawn si sedl vedle mě a očima mi naznačil abych mu řekla proč se mi najednou změnila nálada.
Já vlastně ani nevím kde mám začít popravdě. " Začni od začátku ano?
Jen sem kývla a začala vyprávět.Když mi bylo 15 zjistila sem že mám talent na zpěv a tak. Chtěla jsem se tomu věnovat co nejvic,což se mi dařilo do té doby než sem potkala Jacka. Netrvalo nam to dlouho a začala sem sním chodit. Moc sem ho milovala ale když jsme měli 5 měsíční výročí vzal mě na večeři což bylo úžasný,on byl úžasný . Chovala se ke mně prostě mile a ohleduplně. Ale jen do té doby než sem opravdu zjistila co je zač.
Jednou večer sem šla hrát na oslavu narozenin a on tam byl taky jelikož byl jako můj doprovod. Jenomže kdyz sem měla přestávku šla sem si pro pití a našla ho v posteli s oslavenkyni , nejdřív sem si myslela že jen špatně vidím ale bohužel to byla pravda.
Když jsme pak přijeli domů doufala sem že mi to nějak vysvětlí ale on mi jen řekl že patřím jemu a že si může dělat co chce a skym chce, a že pokud to někomu řeknu tak mě zmlátí a znásilní.
Ale já to řekla hned druhý den své mámě a on mi ještě ten večer zmlátil tak že sem musela být tyden v nemocnici,měla sem zlomená žebra,ruku a lehký otřes mozku. Když sem se vrátila domů máma mi řekla že ho zatkli za domácí násilí a že sem nebyla jediná. Ale jediná sem byla vtom že sem to řekla . Měl být ve vězení ale najednou mi od něj přišla smska že se na mě těší a že mu chybím. Vůbec to nechápu nejspíš jo museli pustit a já mám strach že si mě najde a začne se mstít, za to že sem ho poslala do vězení.
Shawn mě pozoroval jak mi tečou slzy proudem a jediný co udělal bylo to že mi otřel oči sednul si ke mě a pěkně pevné mě obejmul,což sem tu dobu opravdu potřebovala. "Omlouvám se nechtěla sem brečet." Bože Kim to je v pořádku a nemusíš se bát já tě ochranim.
Najednou se začal přibližovat k mým rtům a já věděla přesně co chce udělat. Jako by věděl že s to vycítila a čekal na muj souhlas. Já místo toho abych přikývla jsem si ho za triko přitáhla blíž a tím spojila naše rty.
Muj žaludek udělal tisíc přemetů a hejno motýlku my dráždily snad všechny svaly v mém těle. Nepopsatelný zážitek ...
Víš Kim já tě miluju už dlouho a vím že je to asi špatně načasované ale budeš moje přítelkyně? Mé oči zářili štěstím a já samozřejmě kývla na souhlas a dala mu dalsi polibek.
Omlouvám se nebyl čas na psaní tak tady máte delsi kapitolou.snad se vám bude líbit těším se na vás u dalsi vaše M.
ČTEŠ
Jsi můj stín
Romantizm17 léta Kimberly se přistěhovala do Los Angeles s rodiči a sestrou Lili...Jak zvládne školu,lásku a kamarády?