Konečně soutěž

11 0 0
                                    

A je to tady ty dny utekly jako voda .Upřímně moc se toho nezměnilo každý den tu byl Shawn aby jsme doladili písničku.Mamka s tátou chodili do práce a Lili ta si oblíbila Shawna a to tak že hodně.

No co vám budu povídat jsem hrozně nervózní vůbec nevím jak to zvládnu ale mamka slíbila že mě přijde podpořit.Skoro celou noc jsem nespala na jídlo nemám ani pomyšlení tak doufám že nebudou nějaké problémy a vše dopadne tak jak má. Já vám úplně zapomněla říct co je hlavní výhra v té soutěži. To se dozvíte pokud vyhraju 😁.

Se Sawnem jsme měli sraz až v divadle kde se soutěž konala. Soutěž byla od 3 a je 12 takže mám čas. Šla jsme tedy do koupelny se vysprchovat po dlouhé sprše jsem si vyfenovala vlasy vzala si spodní prádlo (Calvin Klein) oblékla si červené šaty bez ramínek a šla na oběd jelikož mě už mamka volala.K obědu jsme měli špagety což miluju takže sem se opět přejedla a šla si do pokoje na chvilku lehnout. Vzala do ruky mobil a projela sociální sítě.Kim? Pojď musíme jet ať tam jsi v čas ještě máte zvukovku .. Sotva jsem se probrala vystřelila jsem z postele jako kdyby měl být konec světa a šla rychle za mamkou která na mě čekala u dveří . Mami promiň já to nějak vypustila že máme ještě zvukovku.V pořádku Kim ale teď už pojď . No počkej mami a kde je táta a Lili? Ty tam na nás budou čekat táta vyzvedne Lili ze školy a přijdou za námi .Nemusíš se bát bude to v pořádku.Obula jsem si tedy své bílé balerínky a šla s mamkou do auta.Na štěstí cesta trvala asi 15 minut což bylo fajn nebylo mi zrovna nejlíp." Debilni nervozita ,kéžby ji člověk vůbec neměl hned by byl svět veselejší. Mamka zastavila na parkovišti pro VIP a šly jsme dovnitř.No bylo to tu obrovské. Všude byli vínové sedačky a ta scéna (pódium) vypadala nádherně bylo tam tmavě modré plátno a na plátně svítili hvězdy.

Samotná soutěž :
Aby jste to pochopili zvukovka dopadla dobře bude to probíhat tak že já zazpívám svůj song FLY a potom teprve se Shawnem Senoritu aby si poslechla porota jen mě . Shawn tu má vystoupení na začátku a na konci jako host celé soutěže. Soutěžících je tak 10 je to 5holek a 5 kluků. A každej dělá něco jiného buď se zpívá ,tancuje a nebo se hraje na hudební nástroj. Já si vybrala zpěv jelikož bez něj nemůžu být dodava mi hodně energie.

Přišel ke mně uvaděč a řekl mi že za 5 minut jdu na řadu,celá jsem se naplnula a rozklepala se .Najednou jsem uviděla mamku ,taťku a Lili vše to najednou opadlo a já byla připravena zpívat.Kdyz sem se rozešla směr pódiu zastavila mě Marry( je to hrozná mrcha nesnasim ji) "užij si to kotě ... Bože já bych ji nejraději hodila k těm lidem aby ji rozdupali a zakopali někam hodně daleko abych od ní měla klid.

Marry je naše barbie školy je to hrozná mrcha proto se semnou nikdo nebaví a když zjistila co je za výhru tak se ihned musela přihlásit taky což nesnáším. Jediný co umí je že se obléká jako děvka a chová se jak 5leta holčička.Akorat prsa má pravý a samozřejmě že je to blondýna .

Z mého věčného nadávání mě vyrušila hudba co patřila mě . Dala jsem si teda mikrofon k puse a zadíval se na rodinu která na mě povzbudivě kývla. Hned co začala hudba pomalu utichat já začala zpívat a rozešla se na pódium.

Fly

Can you hear it calling?
Can you feel it in your soul?
Can you trust this longing?
And take control...

Fly...
Open up the part of you that wants to hide away.
You can shine...
Forget about the reasons,
Why you can't in life.
And start to try, cause it's your time.
Time to fly.

And when you're down and feel alone,
Just want to run away,
Trust yourself and don't give up.
You know you better than anyone else.

In a moment, everything can change.
Feel the wind on your shoulder.
For a minute, all the world can wait.
Let go of yesterday. flyyyy

Kdyz jsem dozpívala všichni vstali a začali tleskat jak o život.To bych ale nebyla já abych nezačala brečet,byli to ale slzi štěstí a radosti jelikož je má tvorba úplně odrovnala. Uklonila jsem se a šla zpět do zákulisí kde na mě čekal Shanw.

S:teda Kim to byla neuvěřitelná písnička byla tak dokonalá tak procítěná no prostě Wau.Shawn mě objal a říkal mi lichotky do ucha.

K: díky Shawny moc si toho vážím hlavně když mi to řekne superstar jako ty.

S:já a superstar ??? Kim ty jsi byla dokonalá .

K: díky

Když jsme se doobjali já šla za rodiči a čekala až mě Shawn zavolá že dáme naší Senoritu ,než se vyhlásí vítěz soutěže.

Jsi můj stín Kde žijí příběhy. Začni objevovat