Byl to neuvěřitelný zážitek celou noc se mi zdálo o turné. No a hlavně o Shawnovi pořád sem přemýšlela co to vše znamená naše doteky propletené prsty naše úsměvy . Vůbec sem nevěděla co se semnou děje ale jedno vím určitě zamilovat se do něj by byla chyba už jen kvůli tomu že jsme spolu na turné. Nedelalo by to dobrotu . Ale uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. Dobelhala sem do koupelny udělala svou ranní hygienu a šla se obléct vzala jsem si jen krátký a crop top jelikož dneska máme zvukovku a pak hned koncert. Já vím jsem tu teprve pár dní ale je to hrozně náročný koncert autogramiády a zvukovky zajímalo by mě jak tohle vše vnímá Shawn. Když sem odešla z koupelny abych se tam trochu zkurtulnila a udělala ze sebe člověka tak sem se málem po ví víte co. Shawn seděl u mě na posteli a mě jediný co zajímalo bylo to jak se sem sakra dostal . Ehm ahoj Shawny co tu děláš? Jak ses sem dostal? A jak dlouho tu sedis? Chrlila sem na něj otázky a on se jen pitomě usmál a řekl že jsme neměla zamčený dveře. Ale na svoji obranu Kim já jsem klepal ale když sem tě neslyšel tak jsem zkusil kliku a zjistil že si se nezamkla tak sem šel dál měl jsem strach že se ti něco stalo promiň . V pohodě Shawne jsem si mě vylekal nic víc ... Dobře takže Kim prokazes mi tu čest a půjdeš semnou na snídani a pak na zvukovku?
Po snídani a zvukovce mi Shawn nabídl že mi chce něco ukázat . Jen sem jemně přikývla že souhlasím a mohlo se vyrazit. Pojď nejdříve pojedeme autem a pak půjdem chvilku pěšky. Aha tak dobře . Nasedla jsem do auta připoutala se a mohli jsme vyrazit na to záhadné misto. Jeli jsme asi půl hodky autem zastavili jsme na začátku malého lesíka .
Shawn mě zastavil a řekl at zavřu oči pro jistotu my je zavázal šátkem abych opravdu nic neviděla. Neboj se povedu tě nic se ti nestane věř mi. "Věřím ti. Jednu ruku my dal kolem pasu a druhou mě držel za ruku abych opravdu nespadla. Terén tady totiž byl nic moc . Jak dlouho půjdeme? Už jen chvilku a hned jsme tam. Ani ne do dvou minut jsme byly na místě. Zastavili jsme se a Shawn mi sundal šátek z očí nemohla sem popadnout dech taková nádhera . Zmohla jsem se jen na Wow. Byli jsme na místě kde byl výhled na celé město ve prostřed toho všeho ležela deka svíčky další deka a košík předpokládám že s jídlem. Shawn se na mě usmál a pokynul mi abych si sedla k němu. Jen co sem se probrala s toho tranzu posadila sem se vedle Shawna a dívala se do dálky.Shawn přes nás hodil druhou deku aby nám nebyla zima.Nahl se pro košík a vyndal stoho jak jinak než muffiny jahody a nějaký ovocný salát s pečivem. Jen sem se na to pousmála a vzala si kousek housky. Koukali jsme spolu na hvězdy a povídali si byla to velká zábava. Ale najednou jako by se zastavil čas a Shawn se ke mně nahnul a koukal mi jak na rty tak na oči. Mě hned došlo co tím myslí tak sem se k němu pritulila blíž abych tak zničila naší mezeru. Shawn mě chytl za bradu a když mi v očích přečetl že od něj chci konečně polibit neváhal ani chvilku a spojil naše rty v jedno. Západky do sebe dokonale chytla sem se ho za krkem a přitáhla si ho blíže k sobě i když to už ani nešlo.Shawn mě chytl za pas a druhou ruku mi dal na krk. Začali jsme se líbat jak smyslu zbavený odtáhli jsme se od sebe kvůli nedostatku vzduchu a jen na sebe koukali. Polilo mě horko byla jsem najednou tak šťastná ale jak se říká štěstí nevydrží věčně měla jsem pocit že se něco stane . Po našem pikniku jsme šli zpátky k autu jelikož nám už byla zima . V ruku v ruce sme si propletly prsty a nasedli do auta. Shawn se na mě usmál a jeli směr hotel.
ČTEŠ
Jsi můj stín
Romance17 léta Kimberly se přistěhovala do Los Angeles s rodiči a sestrou Lili...Jak zvládne školu,lásku a kamarády?