Shawn Mendes a já

32 1 0
                                    

Druhý den ráno mě probudil opět otravný zvuk budíku.Rychle jsem ho vypla aby mi nepraskla hlava.Dala jsem si rychlou sprchu zabalila se do ručníku vešla do šatníku kde sem na sebe hodila spodní prádlo šedé triko a džínové kraťasy.Rozčesala jsem si vlasy vzala klíče mobil a peněženku a šla do kuchyně na snídaně kde už čekala mamka se ségrou.
Mamka zrovna dodělala vajíčka se slaninou a s toustem dala talíř stím úžasným jídlem předemně a já se schutí pustila do jídla.Když jsem dojedla odnesla talíř do myčky obula svoje Vans zakřičela na mamku svoje Ahoj a vyběhla na autobus,který už byl skoro na zastávce.

Do školy se mi opravdu,ale opravdu nechtělo.Nikoho sem neznala a tak to pro mne bylo strašně těžký.I přes to všechno sem s nechutí došla ke skříňce vzala si potřebné učebnice a vyšla pomalým krokem ke třídě. Každý mě propaloval pohledem ale já se to snažila ignorovat. Došla jsem je své lavici kde seděla nějaká holka s černými havranímy vlasy po ramena s červenými melíry.

Ahoj ty musíš být Kim já jsem Vanessa
Moll Basic ale říkej mi jen Vanessa,Ness nebo klidně i Van. Ahoj jsem Kim ale to už víš.Mile jsem se usmála podala ruku mile ji o de mně přijmula a docela dossst jsme se zapovidali,jelikož jsme nepozorovali ani to že učitel vešel do třídy a začal svůj výklad o historii. Tak jo tady máš moje tel. číslo + IT a FCB . Napiš mi až dorazíš domů a sejdeme se na tu kávu . Dobře Ness tak se zatím měj ahoj.. paaa

Procházela jsem se jen tak po škole ,jelikož školní jídelna byla spíš jako místnost někde na psychiatrii jídlo bylo odporný nedala bych to ani nepřítelovi .Člověk by řekl že tu vaří dobře ale vůbec to tak nebylo...Jelikož je byla už ve třetím patře školy kde se na mě usmál můj kamarad automat s kávou neváhala jsem ani minutu a už tam dával drobne aby mi dal zázračný nápoj,který je pro mě každodenní rutinou.Brouzdala jsem se po chodbách jak smyslu zbavena když v tom jsem narazila do dveří který bylo zavřený.Opatrně jsem otevřela dveře ale nikdo tu nebyl taky kdo by tu byl když jsou na obědě že??? Otevřela jsem dveře a vstoupila do místnosti kde to bylo něco jako můj "vysněný raj# Byl tu klavír,kytary,klávesy dokonce i bicí ale na ty jsem uměla jen trošku .Usadila jsme se tedy za klavír a začala si hrát a zpívat .

Underneath at all
No one knows what it's like
Behind these eyes
Behind this mask
I wish we could rewind
And turn back time to correct the past

OH! Baby I wish I could tell you
How I feel but I can't
Cause I'm scared to
Oh! Boy I wish I could say that

Underneath it all.
I'm still the one you love
Still the one you're dreaming of
Underneath it all.
I'm missing you so much
Baby let's not give it up.

Když jsem dohrála uslyšela jsem divné zvuky a blížíce se kroky ke mně .Okamžitě sem vyskočila od klavíru a podívala se kdo mě tu našel jen doufám že stoho nebudu mít žádnej problém . Otočila se na kluka který stál kousek odemne a začal tleskat jak smyslu zbavený.
Já já se strašně omlouvam  myslela jsem si že jsou všichni na obědě.To jsou ale slyšel jsem zvuky tak sem se přišel podívat kdo tu hraje a musíš uznat že jsi talent jen mě zajímá od koho je ta píseň byla vážně skvělá .

Ten kluk byl jak bůh to jeho tělo vlasy a široký úsměv no prostě nádhera .Bílé tílko mu obepnuly všechny svaly a jeho černý džíny mu zvýrazňovali zadek no prostě "hmmmmm taky bych si dala říct.Avh bože měla bych se vzpamatovat,než se mě lekne jak tu nad ním slintám.

Ehm ... no po delší odmlce jsem se nadechla na sucho polkla a odpověděla,víš ta píseň je moje složila jsem ji sama jinak jsem Kim. Teda Kim musím uznat že byla opravdu skvělá i když jsem slyšel jen kousek doufám že ji brzy uslyším celou. Jinak jsem Shawn Shawn Mendes .Ahoj .
Podal mi ruku a tak sem ji bez přemýšlení přijmula.Hned mnou projel takový pocit jak kdybych lítala na severním pólu mezi skřítky. Jeho úsměv se mi zaryl hluboko do paměti a věděla jsem že Shawne nevidím naposledy. Co tu vlastně děláš?? Nechodíš na obědy? Blázníš vzdyt se to nedá jíst tak se tady vždy schovám a chvilku hraju na kytaru .Ty hraješ to je skvělý doufám že tě taky někdy uslyším ,ale teď mě omluv musím domů nebo mi ujede autobus .Dobře Kim pokud budeš chtít chodim jsem každý den místo oběda byl bych rád kdyby jsi přišla a dozpívala mi ten text . Dobře ale pod podmínkou že mi zazpiváš taky . Domluveno měj se ahoj .

Jsi můj stín Kde žijí příběhy. Začni objevovat