S klukama jsme se domluvili,že se sejdeme zítra po škole na pláži a uděláme si pěkný den,tak doufám že se nic do té doby nestane.Ano Ness mě vyzpovídala od kud se znám se Shawnem takže jsem ji musela vše říct a tím se dozvěděla i to že zpívám.
Na pláži ....
Shawne se rozeběhl jak kdyby za ním stříleli z kulometu a objal mě tak že jsem zapomněla i dýchat,jelikož v jeho společnosti jsem se cítila jinak,no prostě šťastnější.Objala jsem všechny kluky a šly do vody si zaplavat a trošku vybít energii.Kluci já mám hlad neskočíme si na pizzu? Njn Matt se nezmění ten by jedl snad i ve spánku.Dobře půjdeme na pizzu a pak do kina. Oukey platí ....Vzali jsme si věci a šli k pizzerii. Otočila jsem se a viděla Ness a Cama jak se drží za ruce a culí se na sebe. Divný pak ji musím vyzpovídat az budeme sami.
Zavolala jsem na Shawne,ihned se otočil na tváři měl ten svůj úžasnej úsměv,málem jsem se roztála na místě.Ano Kim co pro tebe mohu udělat,řekl s úšklebkem.No já jen .. jen sem se tě chtěla zeptat jestli náhodou nevíš co se děje mezi Camem a Ness,protože pokud ji ublíží tak ho na místě vykastruju a to si za rámeček nedá.# Prosimtě klid Cameron se mi svěřil že se mu líbí a jestli bych mu nepomohl aby se do něj taky zamilovala...Počkej ona je do Camerona Dallase zamilovaná? To jako myslíš vážně? Já si myslela že Cameron nerandi že má známost jen na jednu noc a pak to končí.To ano ale když jsme vás potkali na té pláži tak zní nemohl spustit oči a on taky bylo na něm videt že se mu líbí a ona jemu taky,pořád po sobě pokukovali .Ale to ty nemůžeš vědět měla jsi oči jen pro mě . Sakra .... Jak to pozbal,vždyť sem se snažila aby mě nepristihnul.
ČTEŠ
Jsi můj stín
Romance17 léta Kimberly se přistěhovala do Los Angeles s rodiči a sestrou Lili...Jak zvládne školu,lásku a kamarády?