Ráno mě probudil můj otravný budík který se rozezněl po celém pokoji. Vstala sen z postele vypla budík a šla do koupelny udělat hygienu. Došla jsem ke skříni vzala si na sebe krémový crop top a džínové kraťasy .Dneska máme se Shawnem rande ale až večer takže mám zatím cas,nebo jsem si to asi jen myslela než mě z pokoje vyhnal zvuk zvonku. Agrrr bože proč zrovna já . Vyšla jsem z pokoje otevřela dveře a hádejte kdo za nimi stal ano byl to Shawn. Ahoj Kim doufám že neruším jen jsem si myslel že by jsme si zašli spolu na snídani a pak na pouť. Slovo pouť mě donutilo se usmát až mě stoho bolela pusa. " Jupí pouť tam jsem nebyla dlouho ale já myslela že se sejdeme až večer. No pokud semnou nechceš strávit celý den tak já zase půjdu. Ne to ne jen si vezmu věci a můžeme vyrazit. Mamě sem napsala vzkaz že sem venku a připla ho na lednici vzala sem si klíče,mobil,peníze dala sem to do kapes a vyšla za Shawnem který už čekal u auta . Jako gentleman mi otevřel dveře a vyrazili do bistra k Look's . Já vím je to divnej název ale delaji tam úžasný vajíčka se slaninou.
Shawn zaparkoval a otevřel mi dveře propletl si semnou prsty a vyrazili jsme do bistra . Hned co jsme se usadili na nás každý koukal a mě hned bylo jasný proč . Říkalo se totiž o mě že jsem mrcha co kluky jen využívá ,prostě že jsme bezcitná mrcha. Shawn jako by věděl že nejsem ve svý kůži mě objal a řekl že nám objedná . Nic sem nenamítala a těšila se na tu dobrůtku.
Po snídani jsme vyrazili na pouť. Shawn mě pořád objímal držel mě za ruku a nebo kolem pasu. Bylo mi to tak příjemný že jsem se cítila v bezpečí někoho koho můžu milovat. Ach bože to moje podvědomí si prostě nedá pokoj . Shawne půjdeme na ruský kolo prosím prosim prosím. No jasně proč ne? Tak pojď než tam bude ještě větší fronta než teď. Jupí ... Posadili jsem se a čekali až se kolo rozjede . Celá nedočkava sem chytla Shawne za ruku a pevně ji stiskla . Copak ty máš strach? Kim, Kimberly mluv semnou ty máš strach? Ano mám bojím se výšek ale viděla sem to tolikrát ve filmech že sem si řekla že až jednou půjdu s klukem na pouť že ho jsem musím vzít. No to si že mě děláš srandu ??? . Nedělám .. a přestaň se mi smát nebo to tak rozhoupes že spadneme. Neboj se semnou si v bezpečí . Ano to vím moc dobře. Co si říkala .. bože ty jsi to slyšel? Ano přemýšlíš moc na hlas ale mě se to líbí. Shawn mě objal kolem pasu a druhou rukou mi hladil stehno .Projela mnou elektřina tak silná že bych rozvítila i žárovku. To mi věřte. Shawn se ke mě pomalu přiblížil a když už jsme se dotýkali nosi tak najednou se kolo zastavili a my vystoupili.Byla sem naštvaná chtěla sem aby mě políbil hrozně moc sem to chtěla. Rychle jsme vstali a šly si pro cukrovou vatu Shawn mě ale odmítal pustit takže každou hloučku holek co jsme potkali na mě ukazovali a házeli nenávistné pohledy.
Po pouti mě Sahwn doprovodil domu opět sem dostala pusu na dobrou noc . Byl to úžasný den díky Shawne . Není zač Kim ..zítra ti napíšu v kolik se sejdeme ve studiu a za týden už máme první turne. Nemůžu se dočkat neboj budeš úžasná hezky se vyspi ahoj Kim . Ahoj Shawne
ČTEŠ
Jsi můj stín
Romance17 léta Kimberly se přistěhovala do Los Angeles s rodiči a sestrou Lili...Jak zvládne školu,lásku a kamarády?