Celou cestu domů jsem přemýšlela o černovlasém klukovi který se mi vryl do paměti a myslela na něj celou dobu .Lili mi pořád něco povídala ale já byla myšlenkami úplně jinde. Ano mrzelo mě to že ji neposlouchám ale ji to nějak nevadilo a povídala mi celou cestu domů.Kimberly posloucháš mě co ti říkám? Ehm .. Promiň Lil nějak jsem se zamyslela omlouvám se ano? To je dobrý jen jsem se tě ptala jestli by jsme nešli dneska na pláž když rodiče přijdou až večer.To klidně můžeme jen napíšu mamce že přijdeme až na večeři.Lili vypískla tak nahlas že se na nás otočilo pár zvědavých studentů kteří se pak vrátili zpět ke svým mobilům.
Napsala jsem mamce a pak si vzpomněla že mám jít dneska odpoledne ven i s Ness no snad ji to nebude vadit že to zruším . A proto jsem i napsala rychlou zprávu: Ahoj Ness omlouvám se ale dneska jdu na pláž se sestrou rodiče nejsou doma nechceš se přidat? . Klika na tlačítko odeslat a počkala na odpověď která přišla hned: Ano ráda,napiš mi jen na jaké pláži a v kolik paa.
Odemkla jsem vchodové dveře a řekla Lili ať si napíše úkoly.Pak at si z balí věci sebou na pláž . Já mezitím naspala Ness že tam budem okolo 2 hodiny na pláži u 4 ulice .
Přemýšlela jsem co je ten Shawn zač tak pohledný kluk a baví se sennou je to divný jen doufám že mi neublíží to už bych asi nedala jednou mi to stačilo.Na pláži
Ahoj Ness tohle je má sestra Lili. Lili tohle je Ness má kamarádka ze školy . Holky se seznámili a šli spolu do vody já se mezitím snažila opálit a šlo by mi to dobře kdyby mi někdo nestínil .Nedalo mi to a otevřela oči a nemohla uvěřit tomu co jsem uviděla byl to Shawn ještě s dalšími přáteli,posadila jsem se a koukala na kluky co hráli volejbal . Musím uznat že všichni v plavkách vypadali sexi,ale moje oči vždy zabloudili k Shawnovi jak jinak taky že? ....Pozorovala jsem je asi půl hodiny než si ke mě přisedli holky celé mokré a vysmáté. KIM???? Posloucháš co ti říkám halooo Kim??? Z mého šmírování kluků mě probral hlas mé kamarádky .Ano omlouvám se nějak jsem se zamyslela .. Jo tak zamyslela a přitom ti teče slina po bradě jak koukáš po Klukách zasmála se a já sní. No dobře načapala si mě při činnu,tak co jsi říkala ? No jestli jdeš snama do vody a nebo jestli tu budeš slintat. Půjdu svámy do vody ale žádný blbosti jasný? Jasný , řekli sborově. Postavila jsem se na nohy a okamžitě se vydala s holkama k vodě ale to by nebyla Lili kdyby neřekla svoji známou větu. Kdo bude poslední ve vodě kupuje zmrzku. Okamžitě jsem se rozeběhla k moři ale to bych nebyla já kdybych si málem nezlomila nohu .Najednou jsem ležela na zemi a míč co mě trefil do nohy spadl vedle mě .
Ahoj Kim omlouvám se za Cama on tě nechtěl trefit. To je dobrý Shawne jen mu vyřiď že pokud nedokáže trefit blbej míč ,tak že lituju holku co ho dostane.Ani jsem to nedořekla a za Shawnem se objevili zničeho nic zbylí kluci a že jich nebylo málo.
Shawne kdo je to? Zeptal se kluk s modrýma očima jak nebe .Ach bože , kluci tohle je Kim kamarádka ze školy a .,... Promiň tohle je má sestra Lili a kamarádka Ness. Vysvětlila jsem Shawnovi a klukům. Těšíme Kim,Ness a Lili. Já jsem Nash,tohle je Jack G,Jack J , Hayes,Cameron, Matthew,Arron, Tayler a Jacob. #fajn tak doufám že si vás zapamatuju usmála jsem se na kluky .
ČTEŠ
Jsi můj stín
Roman d'amour17 léta Kimberly se přistěhovala do Los Angeles s rodiči a sestrou Lili...Jak zvládne školu,lásku a kamarády?