KONEČNĚ SPOLU

18 1 0
                                    

Víte štěstí se nedá nijak idetifikovat. Každý z nás je strůjcem svého štěstí.Což byl tedka můj případ,jelikož po dlouhé době mám přítele na kterého se můžu spolehnout a vím že mi nikdo neublíží. 

I když jsem byla zpátky doma tak sem do školy nechodila,nebyl důvod vše jsem dělala doma a do školy chodila jen na písemky a různé zkoušky. Tedka máme volno od turné takže si se Shawnem užívame každou chvilku spolu.Pokud nemáme zrovna focení a nebo nějaký rozhovor.


Odpoledne mi volal Shawn že máme mít rohzohor pro TEENS což je mistní televize pro pubertaky. Vzala sem si na sebe jen šaty a balerinky kabelku a šla čekat na Shawna před dům,jelikož tu měl být každou chvilkou.  A Shawn nikdy nechodi pozdě nikdy.


Dojeli jsme před TEENS kde na nás čekal náš bodyguard a odvedl nás do hlavní haly kde se nás ujali kosmetičky. Já šla s Lusy která mě zavedla do šatny. Hned se mě ujala a začala mě upravovat. Vlasy i make=up sem měla hotový a tak sem se vydala zpátky do studia kde měl rozhovor probíhat. Procházela sem tmavou uličkou která vypadala jak z hororu. Najednou mě zadrželi velký ruce,ale nebyli Shawna jelikož tyhle byli hrubší.

Snažila jsem se stěch hrubých rukou dostat ale nějak to nešlo jelikož byl silnějši než já. Dostala sem odvahu a otočila se na toho člověka který kdyby chtěl tak mi ty ruce i zlomí. a nemoíhla uvěřit svým očím. Stál tady přímo naproti mě a držel mě tak silně až mi uteklo pár neposedných slz. Okamžitě mě pust Jacku.Jak ses sem vůbec dostal? To by jsi chtěla vědět vid. Ale neboj vše se dozvíš včas. Vždyt mě bude každej bude hledat tak si to nedělej ještě horší a RADĚJI MĚ PUST. Ani omylem budeš pykat za to co si my způsobila.


Jako by se čas zastavil a já tu sním stála snad věčnost,věděla jsem ovšem že mě bude aspon Shawn hledat. Snažila sem se vyprostit z jeho sevření ale vůbec mi to nešlo prostě byl silnější než já,což se dalo předpokládat,vždyt je to chlap. Odtáhl mě zpátky do šatny.kde už Lusy nebyla . Škoda. Hodil mě na židli napřahnul ruku a dal mi takovou facku že sem málem spadla ze židel na zem. Vzápěti mi dal i na druhou tvář a já věděla že pokud nikdo nepřijde tak mě tu zabije za to že sem ho poslala do vězení. 


Moje tváře začali hořet bolestí a cítila sem jak se zacínají červrnat jak rajčata. Přišlo mi to jak kdybych tady byla zavřená už dny a ne jen pár minut. Když už byl spokojenej stím jak mě zmlátil svázal mi ruce pásek co měl okolo pasu a dal mi je nad hlavu abych se neměla jak hýbat. Položil mě na gauč a začal mě svlékat ze šatů.Snažila jsem se bránit ale neměla sem jak a já věděla že pokud se tedka nestane zázrak tam mě znásilní. Příšerná představa. Slzy mi tekly proudem brečela sem tak že sem zapoměla i dýchyt. když si sundal kalhoty svlékl mi kalhotky a hodil je někam za sebe.


Najednou někdo rozrazil dveře a já slyšela jen rány pěstí a divné zvuky houkaček.Najednou celou místnost pohltilo ticho které sem myslela že už nepřijde. Ucítila sem na sobě něčí ruce a tak sem rychle ucukla měla sem strach,že to byl jen sen. Klid Kim to jsem já Shanw ublížil ti nějak. Moje ruce povolili a já se natiskla na Shawna jak jen to šlo a jedniný co ze mě vyšlo pouze kývnutí že jsem v pořádku,a že mi nic neudělal.


Byla sem pár dní v nemocnici na pozorování. Jacka zatkli za pokus o znásilnění a zavřeli ho na 8 let. Konečně sem mohla svobodně dýchat.Konečně jsem mohla byýt štastná. 

Jsi můj stín Kde žijí příběhy. Začni objevovat