Seňorita

15 0 0
                                    

Shawn: Ahoj Kim mám nápad na píseň mohly bychom se sejít? Cute :*

Kim: Ahoj cute :* ano mohli dej mi cca 30 min. Kde se sejdeme?

Shawn: vyzvednu tě doma. Těším se :*

Kim: oukey  budu tě čekat pá

Panebože ke mě domů přijde Shawn,musím si okamžitě uklidit pokoj aby jsme měli kde skládat. Než sem vše poklidila uplynula skoro půl hodina,tak ještě převléknou a může klidně přijít.Jakoby mi četl myšlenky se domem rozezněl zvonek.
Ahoj Kim objal mě ,objetí jsem mu oplatila a pokynula at jde dál.

Takže jaké nápady máš na pisen? Víš Kim chtěl jsem tě vzít do studia tam by se nám ta písnička dělala líp.Do studia? Koukala jsem na něj jak kdyby spadnul z višně já Kimberly budu ve studiu se Shawnem. Halo Kim vnímáš mě? Ehm ehm ano promiň jen jsem se zamyslela .Tak půjdeme? Jo jasně jen si vezmu věci a můžeme vyrazit .

Ve studiu:

Shawn zaparkoval před velkou budovou kde bylo velkými písmeny napsáno: Island  Records no páni to je skvělý. Ano já vím když jsem tu byl poprvé taky jsem nemohl uvěřit tomu že tu opravdu stojím.Tak pojd půjdeme dovnitř at můžeme začít.

Oči my málem vypadly bradu jsem měla až na zem a nestačila se divit všemu co vidím.Všude byli mikrofony klávesy zvukaři . Došli jsme ke dveřím kde byl nápis Shawn Mendes.
Páni tohle je tvoje?Ano to je moje takže sedni si ke klávesám já vezmu kytaru a budeme moct začít .

Wau tak to bylo skvělý.Shawn se na mě usmál stím svým širokým úsměvem a řekl tu větu kterou jsem chtěla slyšet už od doby co jsem ho po poprvé potkala.Kim víš já nevím jak to říct ale nešla by si sennou dneska na večeři?

Já půjdu na večeři se slavným zpěvákem já já obyčejná holka co chce vyhrát soutěž talentu. Z mého přemýšlení je vyrušil mobil na kterém stala SMS od mamky že mám přijít domu je to důležité. Shawne promiň ale musím jít domů mamka semnou chce mluvit a pokud jde o tu večeři půjdu rada večer ti napíšu v kolik bys ke mně dorazil . Na rozloučenou jsme se objali a já vyšla ze studia a zamířila domu.

Doma:
Ahoj mami jsem tu nenapinej mě a povídej co se stalo....
"Víš Kimberly za týden co ti začne škola budeme muset odjet na 14 dní zpět do Portlandu jede semnou táta, a Lili bereme sebou ve škole je to domluvené . Moc se neučí a tak o moc nepřijde. Dořekla máma svůj dlouhý monolog. "Mami to je v pořádku já to tady zvládnu jsem skoro dospělá nemusíš se bát. Po rozhovoru s mamkou jsem si udělala rychlou večeři a šla zpět do svého pokoje. Sotva sem došla do koupelny cinkl mi mobil nebo spíš Messenger.Grrr to se člověk nemůže ani v klidu vysprchovat bez toho aby mi někdo psal? Sklonila sem se nad postel a vzala do ruky mobil byla tam zpráva od Shawne. Ahoj cute :* doufám že je vše oukey.

Kim: Ahoj Bro,ano vše je okey jen rodiče odjíždí .

Shawn: jakto že odjíždí a ty jedeš sníma?

Kim: nene já zůstanu tady sama jelikož mám školu.

Shawn : už jsem myslel že nebudeme moct dokončit ten náš song. :)

Kim: neboj dokončíme ale teď už jdu spinkat pá cute :*

Shawn : krásný sny pá cute*

Jsi můj stín Kde žijí příběhy. Začni objevovat