Shawn

9 0 0
                                    

Na hotelu mi bylo nějak smutno a tak sem se šel projít do parku nejdřív sem si myslel že bych se zeptal i Kim jestli by nechtěla jít semnou ale pak sem ten nápad zavrhnul tim že chci být chvilku sám abych si srovnal své myšlenky.

Prošel sem celým parkem až k malému jezirku kde byla lavička koš na odpadky jak jinak že? No a hlavně tady nikdo nebyl stromy vlály do větru který foukal a na zem padali vlocky jelikož tady byla skoro pořád zima.

Posadil sem se na lavičku a přemýšlel co sakra cítím ke Kim ne že bych ji miloval ale něco mě k ní přitahovalo a já sakra nemohl přijít na to co. Měl jsem ji rád to jo otevřela mi oči ale nějak sem nevěděl jak by to mezi nami bylo dál. Co když třeba podepíše smlouvu s nějakou společností a já mám svou smlouvu neměli by jsme budoucnost nebo ano? Nechci mít vztach na dálku to už jsem zažil a nebylo to to pravý.

No jak se zdá tak na nic stejně nepřijdu radši půjdu domů zítra máme další koncert a pak jedeme dál měl bych se prospat.

Jenomže když sem se konečně dostal do postele bylo skoro 12 a v 7 jsem měl vstávat abych měl čas se připravit a nasnídat pak mě čekala zvukovka a koncert . Rychle sem se vysprchoval a šel hned spát abych se aspoň trochu vyspal ... No co vám budu povídat neusnul sem sice hned ale za to sem měl krásné sny o Kim.

Ráno sem se vyhrabal s postele obliknul sem se do džínů a bíleho tílka a šel sem okamžitě na snídani . Po snídani sem si šel vyčistit zuby a dobalit věci . Zamykal sem pokoj když v tom na mě bafla Kim a já se lekl že sem malém spadl. Sakra Kimberly tohle mi už nedělej nebo budu mít infarkt . Promiň Shawnee ale ty si byl myšlenkami jinde tak sem si to nemohla nechat ujít . Jsi škodolibá víš to? Ano vím ale jen když se dobře vyspím. No a jak ses vyspala? Dobre Sahwny díky za optání. Tak pojď nebo přijdeme pozdě a bude to tvoje vina . No jasný Kim já jen čekám na tebe až budeme moct vyrazit. Fajn fajn konec hádek a jdeme.

Jsi můj stín Kde žijí příběhy. Začni objevovat