Doma

16 1 0
                                    

Když sem doběhla domu mamka akorát připravovala večeři . Ahoj mami hezky to tu voní co vaříš?
No tvoje oblíbený těstoviny se sýrovou omáčkou..#jeee mami to je super už se těším jen se skočím převléknou a hned budu dole . Dobře ale pospěš si nebo ti to táta s Lili sní.No tak to teda ne zaprotestuju a zmizíme ve svém pokoji kde rychle hodím veci plavky pověsim.Schody beru skoro po 3 a kdyby mi do cesty vběhla třeba kočka tak ležím se zlomenou nohou na zemi.

Děkuji mami za večeři ale půjdu si lehnout vím že je zítra víkend ale ta pláž mě nějak unavila. Dobře broučku,hezky se vyspi,jinak o víkend jsme doma s tatínkem takže o Lili se postaráme máš víkend sama pro sebe. Jupí děkuji mami .

Po dlouhé době opět víkend sama pro sebe, já vím co si říkáte ale já sama nebyla ani nepamatuju , to si musím užít do poslední chvíle. Vběhla jsem do pokoje a dala si půl hodinky vanu s pěnou a solí,vždycky mě to dokáže uklidnit a nasměrovat myšlenky tam kam chci já.
Když jsem přišla obalená jen v ručníku a vysušila si vlasy hodila sem na sebe jen tílko a kraťasy #ano mé pyžamo# skočila jsem do postele našla Netflix a pustila si Riverdale.Jeste se to ani pořádně nerozjelo a už mi bzučel mobil,že mi přišla nová zpráva .I když jsem opravdu nechtěla vědět kdo mi píše zvědavost byla větší a já otevřela mobil a viděla jméno Shawna. Sakra kde vzal moje číslo vždyť nevím o tom že bych mu ho davala. Zvláštní.

Jsi můj stín Kde žijí příběhy. Začni objevovat