Kim

10 0 0
                                    

Když jsme měli po zkoušce začal koncert nejdřív šla Kim a potom opět já. Publikum bylo úplně skvělý jako vzdycky. Rozdali sme podpisu víc než dost až mě stoho bolela ruka . Když sem se podíval směrem kde seděla Kim dávala podpisy a fotky stim nejkrásnějším úsměvem,pod sluncem. Ano já vím ze je to trochu klišé ale nemůžu si pomoct zamiloval sem se do Kim až po uši a teď musím zjistit jestli to cítí stejně.

Ach bože dala sem tolik podpisu že sotva udrzim v ruce ještě fix. Ruka mě bolela necítila sem ani sval a ani zadnej prst na ruce. Ale jinak sem si nestěžovala byl to můj splněný sen a ten sem si hodlala užít se vším všudy.

O měsíc později:
Koncerty byli všechny úžasný strašně sem si užila každičkou verinu ale jak se říká každá krásná chvilka jednou končí.A to znamená že tedka sedíme v letadle a letíme zpět do L.A .Pokud se ptáte jak je to mezi mnou a Shawnem tak se nic nezměnilo pořád sme kamarádi ale musím říct že si rozumíme čím dál víc a já si sem naprosto jistá že k němu cítím víc než přátelství,tak uvidíme jak to snama dopadne.

Kimberly Vstávej budeme přistávat musíš se připoutat. Díky Shawnem. Rozlepila sem svoje oči jak jen to šlo a rychle se připoutala. Zrovna sme si šli pro kufry když mi přišla smska CHYBĚLA JSI MI HVĚZDO. Jako by se mi srdce zastavilo a moje plíce najednou nevěděli jak mají pracovat. Smsku jsem četla pořád dokola a dokola a nemohla uvěřit svym očím. Jediný co se mi honilo hlavou byli dvě slova VRÁTIL SE.  Z mého přemýšlení mě vytrhl Shawn který mi položil ruku na rameno.

Jsi v pořádku Kim? Vypadáš jako bys viděla ducha. Ne... Teda jo jsem v pořádku. Kimberly mě nemusíš lhát řekni mi co se děje prosím ... Dobře ale ne tady řeknu ti to jinde ano? Dobře tak pojďme pujdem ke mně .

Tak co si myslíte že Kim skrývá za tajemství?
Doufam ze se vám příběh líbí budu ráda za hvězdu a za comment
Zkusím vydávat co nejčastěji ale znáte to .. Vaše M .

Jsi můj stín Kde žijí příběhy. Začni objevovat