Že by láska????

13 0 0
                                    

Ráno mě vzbudil otravný zvuk budíku což je divný jelikož je dneska sobota. Vzala jsem mobil do ruky a rychle ten otravný zvuk vypla.Vstala jsem z postele a šla si dát rychlou sprchu. Po sprše sem šla do šatny se obléct nic extra jen teplaky a volné triko,jelikož dneska v plánu nic nemám tak na co se fintit. Z kuchyně šlo cítit něco co vzbudí snad i mrtvolu ano hádate správně byli to palačinky. Seběhla jsem schody tak rychle že jsem málem spadla a rozpláclá se jak žába.

Bože Kim jsi v pořádku ? Ano mami jsem jen sem ucítila palačinky a nemohla si je nechat ujít . Pokud je chceš budeš mi muset pomoct.Zasmala se mama a rychle vyběhla do pokoje vzbudit bráchu a pak i tátu.Jedine totiž v sobotu se sejdeme všichni u snídaně.

Po snídani jsem šla opět do svého pokoje jelikož sem byla plně rozhodnutá strávit ho v posteli s notbookem a filmy. Měl to být krásně strávený den až na ten otravný zvuk mého mobilu co nepřestal vybrovat. "Že já si ten mobil dneska vůbec zapínala měla jsem tam tři zprávy od Shawna a taky pár zmeškaných hovorů no a jelikož sním pojedu na jeho tour tak ho přeci nemůžu ignorovat.Kdyz jsem viděla že mi psal abych byla za 10 minut připravena před domem .Rychle sem se převlékla do šatů a balerinek make-up neřeším stejně mi to na kráse nepomůže vzala mobil klíče a tašku přes rameno a šla čekat před dům. Sotva jsem zamykala vchodové dveře Shawn už čekal u auta jen na mne.

Ahoj princezno sluší ti to." Ahoj Shawne díky ty taky nejsi k zahození . Shawn mi otevřel dveře jako pravěk gentleman posadila sem se do kožené sedačky zapla si pas a čekala až na sedne i Shawn . Jen co jsem to dořekla Shawn si sedl připoutal se a a vyjeli jsme . Shawne kam to vůbec jedeme? Nebuď zvědavá Kim zachvilku se dočkaš. Jen sem nad jeho odpovědi pokroutila očima a dál se koukala na svět okolo sebe. V autě panovalo ticho ale ne tak úplně jelikož nám hrálo rádio zrovna hrála píseň In my blood no a já začala zpívat a různě tančit do rytmu. Shawn se na mě podíval a zesílil hlasitost . Když píseň dohrála opět nastalo ticho ,oba dva jsme měli oček přemýšlet. No i když já zrovna měla myšlenky ne moc pěkný . Víte když mi bylo 15 měla jsem kluka byl milej hodnej a tak. Ale když jsem ho poznala blíž choval se jinak majetnicky nevydržela jsem vztach a začala psát písně. Po skoro pěti měsících sem se sním rozešla jelikož sem znej měla poradny strach.Shawn byl ale jinej milej pozornej a hlavně se ke mně choval jak k holce ne jak ke kusu hadru . Z mého přemýšlení mě vyrušil Shawn jelikož jsme byli na místě a víte kde jsme stáli? Před studiem což nechápu ale snad to dopadne dobře. Kim nemusíš být nervózní pojď mám pro tebe překvapení . Shawn mi otevřel dveře a vzal mě za ruku.Propletly jsme si prsty a šli jsme do studia. Polila mě nervozita ale taky pocit štěstí že se držíme za ruce musela jsem se usmát.

Jsi můj stín Kde žijí příběhy. Začni objevovat