Kanada

7 0 0
                                    

Kimberly vstávej za chvilku budeme přistávat. Promnula jsem si oči poděkovala jsem Shawnovi že mě vzbudil a šla se připravit na Torronto.
Na letišti na nás čekal taxík který nás odvážel do hotelu ve kterem budeme bydlet .Došli jsme na recepci a čekali na svoje klíče od pokojů . Když nám je paní za pultem podala rozešla jsem se k výtahům hledat svůj pokoj.Když sem ho našla odemkla jsem dveře a nemohla tomu uvěřit . Byl úžasný velký prostě prostorný. Odložila sem kufr a šla se podívat dál po pokoji.Nasla jsem nádhernou koupelnu a vni obří vanu se sprchou byla laděná do modré . Potom sem narazila na velkou ložnici kde byla manželská postel na ni tucet polštářů a modrý nebesa nad postelí . Já vím už jsem dospěla ale někdy se chovám jak dítě takže sem se rozeběhla a skočila na postel kde sem se uvelebila.
Kdyby mě nevyrusilo klepání na dveře možná bych i usnula. Šla sem tedy otevřít a tam stál Shawn v celé své kráse. Ahoj princezno tak jak ses zabydlela? Já se zabydlela rychlé to mi věř . Usmála sem se na nej a čekala že mi řekne důvod jeho návštěvy. Ehm no jen sem ti chtěl říct že dneska večer už máme koncert tak se připrav máš na to asi hodinu pak vyrážíme . Dobře, šla jsem se tedy připravit nejdřív sem si dala sprchu trochu se nalicila a šla se obléct do žlutých šatů s páskem.  Ještě sem si vzala balerínky mobil peněženku a klíče od pokoje a šla za Shawnem. Ten už na mě čekal u recepce a pořád se usmíval. Jsi nervozni? A měla bych být? No vlastně ne budeš skvělá. No já nevím jen doufám že tam něco nespletu.

Když jsme došli do backstage byl to úžasný pocit jak pro mě tak pro Shawne. Došla jsem do šatny kde jsem měla vlastní catering kreslí gauč židli a velké zrcadlo. Trochu sem se poupravila u zrcadla vzala kytaru a šla pomalu k pódiu jelikož za deset minut začínám zpívat. Cestou sem potkala Shawna který se už nemohl dočkat až to vše vypukne. Za 10 vteřin nastupujete slečno prosím připravte se řekl mi pořadatel a já na něj jen kývla stím že souhlasím. Vlastně jsem neměla na vybranou než nesouhlasit . Kimberly neboj budeš skvělá a budou tě milovat ale hlavně si to užij. Tak a teď přichází finalistka soutěže talent jmenuje se Kimberly a je z L.A . Tak ji pojďte pořádně přivítat. Najednou jako by se zastavil čas a já vyšla na podium kde všichni začali tleskat skákat a řvát jak smyslu zbavený . Polilo mě příšerný horko rychle jsem si ještě lokla vody a šla k mikrofonu. Ahoj pozdravila jsem publikum na to se fanoušci ozvali tím že začali tleskat . Stoupla jsem si tak abych lépe viděla proti osvětlení co na mě bylo namířeny a začala jsem zpívat svůj song FLY. Než sem si to uvědomila všimla jsem si že každý z fanoušků měli buď mobil nebo různá světýlka kterými hýbali do rytmu mě písně a zpívali semnou. Na chvilku jsem přestala zpívat a nechala zpívat fanoušky ... Co vám budu povídat bylo to ohromný . Děkuji moc jste úžasný teď prosím privitejte Shawna zazpíváme spolu Seňorita ... Ahoj pozdravila Shawn. Já šla zatím odložit kytaru vzala si mikrofon do ruky a Shawn začal hrát na kytaru známé noty a já začala zpívat. Byl to úžasný zážitek. Po koncertě jsme měli ještě Meatandgreat kde jsme se fotili s fanoušky a podepisovali naše fotky plus památníky nebo trička . Byla jsem tím tak okouzlená že mi to ani pořádně nedocházelo. Ahoj pro koho to bude? Ahoj pro Miu prosím "tak tady to máš . Díky moc a musím říct že zpíváš opravdu skvěle. Díky moc Mio vážím si toho ..  a tak to šlo dál a dál ještě asi další 2 hodiny . Když jsme skončili jeli jsme zpátky do hotelu rozloučili jsme se se Shawnem a domluvili se že se uvidíme u snídaně . No a teď teprve vše začne .

Jsi můj stín Kde žijí příběhy. Začni objevovat