Pohled Shawne
Procházel sem školou a čekal na Kim chtěl jsem ji překvapit a vzít na oběd ale pak jsem uslyšel melodii zarazil se a čekal až zazní další tóny. Nakoukl jsem dovnitř a nemohl uvěřit tomu co vidím seděla tam Kim a hrála jak kdyby věděla jak ta píseň bude pokračovat. Byla nádherná jak ta píseň tak i ona .
SHWNE Mendesi vy jste se zamiloval až po uši ,kriklo na mě mé podvědomí ..Teď si to nech okřikl jsem ho nazpět.Páni zpívá vážně skvěle hlavně ta píseň jak kdyby zpívala o nás dvou. Sakra to si vážně myslíš Shawne vždyť ani neví že ji máš rád. Ach jo to moje podvědomí mě jednou zničí .Musím vymyslet text a jít kní.
Doma
Když jsme dozpivali byla mezi námi určitá chemie která se nedá popsat ,takovej pocit jsem neměl hodně dlouho.
Aaliyah co tu děláš já myslel že budeš ve škole do večera .Taky ano zase tam jdu jen jsem si přišla pro nějaký věci .Aha dobře tak se měj ahoj. Shawne počkej co se to stebou děje jsi úplně jinej šťastnej ,řekla bych. Ahoj to jsem a duvod ti řeknu až to bude 100% . Dobře dobře tak se měj ahoj bráško .Ahoj sestřičko .Šel jsem rovnou k sobě do pokoje dal jsem si sprchu hodil na sebe boxerky Calvin Klein a šel rovnou spát .
já vím je to krátký ale můžete se těšit na víc pohledu Shawne .
ČTEŠ
Jsi můj stín
Romance17 léta Kimberly se přistěhovala do Los Angeles s rodiči a sestrou Lili...Jak zvládne školu,lásku a kamarády?