Dorazili jsme do studia bylo to něco co zvláštního něco co ani nedokážu popsat. Prostě bylo vše dokonale. Shawne a co tu budem vůbec dělat? No jelikož semnou jedeš na tour tak by bylo dobrý aby jsem nahráli tvé písně . "Mě písně??? Děláš si srandu? Já ani nevím co tam budu zpívat a hlavně kolik písniček budu zpívat. Prosimtě Kim klid určitě tam musíš zazpívat Fly tu nahrajeme dneska no a do konce týdne si vybereš ještě dvě písničky co tam budeš chtít zazpívat.
Po nahrávání písničky jsem pořád přemýšlela co se to sakra stalo jak se to mohlo stát a zrovna mě. Že já bych měla konečně štěstí? Pořád sem jen přemýšlela že já budu opravdu na tour ano jedná se jen asi o 5 zemi a pak se uvidí jestli budu pokračovat ale je to strašný závazek .Musím podepsat smlouvu taky už neuvidím rodiče a Ness. Ale zase na druhou stranu splním si svůj sen. Shawn mě odvedl k auto a otevřel mi dveře.Tak Kim já nevím jak ty ale já bych si dal něco k jídlu nezajdeme na oběd? "No jasně taky mám hlad klidně můžeme.
Jeli jsme asi dvacet minut z centra L.A . Zastavili jsme před luxusní restauraci kde nemám na to ani jít na záchod.Podivala jsem se na Shawne a už z jeho pohledu jsem poznala že mě zve na tu něj večeři . Usmála jsem se sama pro sebe a ruku v ruce sme kráčeli do restaurace. Jen co Shawn otevřel dveře nestačila jsem se divit. Restaurace byla sladěná do tyrkysové barvy stoly se židlemi byli do světle zelené a závěsy na oknech byli světle modré úžasné to tu vonelo a ta atmosféra byla dokonalá.Pary se tu drželi za ruce a povídali si všichni se na sebe usmívali a já si uvědomila že k Shawnovi cítím víc než přátelství. Shawn mě odvedl k našemu stolu který nám ukázal číšník jelikož tu měl Shawn rezervaci. Posadila jsem se a vzala menu do ruky a poctivě každou čárku a tečku jsem přečetla . Shawn po mě pokukoval a občas se podíval do svého menu.
Už mám vybráno řekla jsem a Shawn se na mě usmál. Konečně už jsem si myslel že tu budeme sedět ještě zítra ráno. Hahaha strašně vtipný pane Mendesi. To víš Kim vtipu není nikdy dost. Přišel číšník a já mu řekla že chci stejk s hranolkami a k tomu minerálku.Posivala jsem se na Shawne. Čemu se tak směješ? Hmmm? No víš já si taky dám steak a hranolky a k tomu si dám nealko díky. Číšník si to zapsal a zmizel. Shawn mě chytl za ruku a podíval se mi do očí.Kim vím že se sotva známé ale já tě mám hodně rád . Víš a chtěl bych se tě zeptat jestli by si semnou nešla na rande . Ehm no já nevím Shawne víš já už jsem vztach měla a bouzel nevyšel byla jsem blba a věřila někomu komu sem ani neměla. Já to chápu v pohodě nemusíš nic říkat. Shawne proboha klid půjdu s tebou ráda taky k tobě cítím něco víc.
Po večeři mě Shawn odvezl domu, šel semnou až ke dveřím. A najednou se to stalo naklonil se a naše rty se setkali bylo to naprosto úžasný . Shawn se na mě usmál . Děkuju za krásný večer moc jsem si ho užil . To já děkuju tobě byl to nejlepší večer v mém životě. Dal mi krátký polibek popřál dobrou noc a odešel . Ještě mi zamával s auta a já konečně mohla dojít do svého pokoje strávit den na který jen tak nezapomenu.
ČTEŠ
Jsi můj stín
Romance17 léta Kimberly se přistěhovala do Los Angeles s rodiči a sestrou Lili...Jak zvládne školu,lásku a kamarády?